اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1397 - 21:43   |   کد مطلب: 30254
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت اما بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم، گفت: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانک‌های جهانی است.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حسن روحانی رئیس جمهور عصر سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، اظهارداشت: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است. نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

وی ادامه داد: مسوولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند. اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. مجبور شدیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال.

رئیس جمهور تصریح کرد: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانکهای جهانی است. به وزیر علوم بارها گفته ام روبروی زندانی کردن دانشجو به بهانه های سیاسی بایستد. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال

وی بیان داشت: حتی اگر دشمن غداری مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته باشیم؛ اداره امور و طرح‌هایی چون تحول سلامت، کار آسانی نیست. برجام راه را برای نفت، تجار و بانک‌ها باز کرد و سرمایه زیادی وارد کشور شد. قبل از برجام دنیا ایران را محکوم می کرد و امروز آمریکا را. سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه در شورای امنیت ترامپ شکست خورده است، گفت: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. اگر فکر می کنید آمریکا پیروز است، بدانید که امروز ایران پیروز است و ترامپ شکست خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان