اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آذر 1397 - 9:36   |   کد مطلب: 30224
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان:
جشنواره بزرگ در امتداد نور برگزار می شود/ برگزاری کارگاه سبک زندگی در همدان
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان ازبرگزاری جشنواره بزرگ در امتداد نور در همدان خبرداد و گفت: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

رضا فرهادی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش زیر 12 سال و بالای 12 سال برگزار خواهد شد، افزود: 30 آذر آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.

 

وی تفسیر سوره یوسف، مسابقه قرآن صاعد دو، مسابقه کتابخوانی، متن وصیت امام راحل(ره)، را از جمله موضوعات بخش بالای12 سال و نقاشی، داستان گویی و کاردستی را از جمله موضوعات بخش زیر12 سال عنوان کرد.

 

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره12 بهمن ماه برگزار و 18 بهمن ماه پایان خواهد یافت، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره باحضور چهره های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری کارگاه سه روزه سبک زندگی در  حوزه علمیه خواهران همدان خبرداد و افزود: این کارگاه نیز از21 تا23 آذر برگزار خواهد شد.

 

فرهادی با بیان اینکه این کارگاه به صورت یک همایش یک روزه و چهارکارگاه دو روزه برگزار خواهد شد،  خاطرنشان کرد: این کارگاه نیز باحضور اساتید سازمان دارالقرآن برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان