اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آذر 1397 - 9:33   |   کد مطلب: 30211
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام750 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان در طول هفته وحدت خبرداد.
اعزام750 مبلغ به تقاط مختلف استان همدان

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت و گو با صبح الوند گفت: آنچه براساس اصول و ارزش ها نظام توحیدی و اسلامی مورد تاکید قرارگرفته این است که اگر فرد یا جامعه ای بخواهد به پیشرفت وتعالی برسد باید یک الگو و اسوه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) بهترین اسوه جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد؛ میلاد پیامبراکرم و انبیاء الهی سعادت و خوشبختی جامعه اسلامی را به دنبال داشته و خواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تبلیغ و  تبیین را یکی از ضرورتها در راستای شناخته شدن  این اسوه ها و الگوها عنوان کرد و افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای تبیین الگوها از جمله نبی اکرم(ص) است.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در این هفته اظهارکرد: اعزام 750 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان از جمله مهم ترین برنامه ها در هفته وحدت خواهد بود.

 

دشتکی برگزاری جشن و سرور در400 هیأت مذهبی، برگزاری سخنرانی، تبیین و تبلیغ با موضوع گفتمان نبی اکرم(ص) در900 مسجد استان را از دیگز برنامه های مهم در این هفته برشمرد.

 

وی تبیین گفتمان عملی نبی اکرم با موضوع اخلاق در جامعه را مهم ترین محور برنامه های دانست و گفت: بیش از50 برنامه انس با قران نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به مصادف شدن هفته وحدت با هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان خادمان ملت هستند و درمقابل مجاهدت هیچ ترسی به خود راه نمی دهند و مجاهدت یکی از افتخارات بسیجیان است.

 

وی تفکر بسیجی را یکی از افتخارات ملت ایران دانست و گفت: امروزه تفکز بسیجی حد و مرز نمی شناسد و به برکت انقلاب اسلامی بسیجی و تفکر بسیجی در سراسر جهان وجود دارد.

 

دشتکی با بیان اینکه هرکجا ظلم باشد بسیجی برای مقابله با ظلم و مجاهدت حاضر خواهد بود، افزود: بیش از100 گفتمان با موضوع تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در سطح مدارس و مساجد استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان