اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 20:03   |   کد مطلب: 30141
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از توزیع بسته‌های حمایتی را اعلام کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم معارفه‌اش در وزارت رفاه به ارائه توضیحاتی درباره بسته حمایتی پرداخت و گفت: کار مشترکی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه است که شامل حمایت مالی از اقشار با درآمد ثابت است و همچنین حمایت کالایی با حداقل‌های ممکن از مجموعه این اقشار در چند نوبت صورت می‌گیرد.

شریعتمداری ادامه داد: در گام اول ظرف این هفته تمام تحت پوشش‌های نهادهای حمایتی در دستور کارند که از این امکان مطابق ۱۴ نوبتی که قبلا استفاده کرده بودند با جدول جدیدی که رقمی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای خانوار یک تا پنج نفره را فراهم کرده، بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بسته حمایتی، کالایی است اظهار کرد: لیست کالاها متنوع است که دست خانواده‌ها را در انتخاب باز می گذارد.

وزیر رفاه افزود: در قدم دوم یک برنامه داریم که به‌زودی یا همراه با حقوق این ماه یا زودتر توسط دولت یا وزارت اقتصاد عمل می‌شود و پرداخت به کارمندان دولت در بخش‌های مختلف است و به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

شریعتمداری ادامه داد: سایر گروه‌های با درآمد کمتر که جزو اقشار حمایت شده تحت پوشش نهادها نیستند گروه سوم اند که دو هفته بعد از اجرای طرح در دور اول اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه قبلا گفته شده بود افراد زیر سه میلیون تومان حقوق مشمول می‌شوند گفت: خطی در مجلس مشخص شده بود و سازمان برنامه آن خط را در تنظیم این میزان ریالی مورد استفاده قرار داده است. همه آنهایی که از حقوق دولت بهره مند می‌شوندکه بیمه شدگان، بازنشستگان و سایر گروههای شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان