اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1397 - 14:07   |   کد مطلب: 29993
رئیس ستاد اربعین استان همدان مطرح کرد:
صدور بیش از 22 هزار ویزای اربعین در همدان
رئیس ستاد اربعین استان همدان با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نام‌کنندگان پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح، گفت: تا کنون 25 هزار همدانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش صبح الوند، مهرداد نادری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با تأکید بر اینکه مردم از طریق دفاتر مجاز اقدام به ثبت‌نام کنند، افزود: در همدان از مجموع کل ثبت‌نام‌کنندگان برای 22 هزار و 800 نفر ویزا صادر شده است.
وی با بیان اینکه فرآیند صدور روادید 48 ساعت مانده به اربعین قطع خواهد شد، ادامه داد: از ترمینال همدان نیز اتوبوس مستقر بوده که زائران می‌توانند برای عزیمت به مرز مهران با هزینه شخصی از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.
نادری‌فر با بیان اینکه زائران فرآیند ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، عنوان کرد: برای بحث بهداشت و درمان پایگاه‌هایی توسط هلال احمر ایجاد شده که به صورت کشوری در مسیرهای مختلف خدمات بهداشتی ارائه خواهند داد.
وی با بیان اینکه 45 ایستگاه صلواتی در استان همدان ‌به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهند‌، اظهار کرد: زائرانی که قصد حضور در پیاده‌روی اربعین دارند حتما به‌صورت گروهی راهی این سفر شوند و از سفر به‌صورت انفرادی جدا خودداری کنند.
نادری‌فر با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار نفر از استان همدان عبور کردند، افزود: اربعین امسال 11 موکب استان همدان در کربلای معلی به زائران حسینی خدمات‌دهی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همدان مسیر تردد زائران ۱۴ استان از ۴ ورودی است، گفت: زائران زنجانی از شیرین‌سو و کبودراهنگ، زائران استان‌های شمالی و قزوین از ورودی رزن، زائران استان‌ مرکزی از آزادراه همدان و زائران استان‌های مرکزی، قم و اصفهان از ورودی ملایر وارد همدان شده و به سمت کربلا حرکت می‌کنند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان