اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مهر 1397 - 11:06   |   کد مطلب: 29985
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاهان داروئی از یکم تا 6 آبان در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان خبرداد.

به گزارش صبح الوند، حسین رجبیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهارکرد: 120 واحد شرکت کننده از استانهای اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس،کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه کالا می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان کلاسهای آموزشی در زمینه نگهداری گل وگیاه آپارتمانی، کاشت زعفران و سبزی کاری برگزار خواهد شد مشاوره گیاهپزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده وهر کدام سعی کرده‌اند بهترین و با کیفیت‌ترین محصول خود را ارائه دهند.

رجبیان با بیان اینکه تنوع گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه ها باشد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از یکم تا 6 آبان هر روز از ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه از ساعت 10تا 20:30 پذیرای مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان