اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1397 - 10:44   |   کد مطلب: 29972
معاون استاندار همدان ابرازتاسف کرد:
تاخیر در روند تکمیل و راه اندازی مصلی ملایر
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري همدان با ابراز تاسف درباره تاخير و مسائل پيش آمده در روند تکميل و راه اندازي مصلي ملاير، به پيشينه و سابقه اجرايي اين طرح در شهرستان اشاره کرد و گفت: ما هم به سهم خود در راستاي کمک به اين پروژه مهم فرهنگي مصمم هستيم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سيد سعيد شاهرخي در جمع اعضاي شوراي فرهنگي روحانيون شهرستان ملاير، با اشاره به تلاش شبکه هاي متعدد ماهواره اي و هزاران کانال و شبکه مجازي در راستاي پمپاژ جو نا اميدي در جامعه، اظهار کرد: خوشبختانه دشمنان موفق نبوده و نيستند و طي ماه هاي گذشته براي ايجاد آشوب و اغتشاش در جامعه صدها فراخوان داده اند، اما مردم به آنها توجه نکردند.
وی افزود: مسئولان نظام بايد هوشيار باشند و هر کسي که امروزه تريبوني در اختيار دارد و يا صاحب عنوان و قلمي است، بايد خوب درک کرده باشد که دشمن وحدت، همدلي و پيوند مردم ما با رهبري و نظام را نشانه گرفته است.
وی اظهارکرد: انقلاب اسلامي گوهر گرانبهايي است که هزينه هاي بسياري براي تحقق آن صورت گرفته، حضرت امام(ره) خون دلها خوردند و مردم ايثارگري ها کردند تا طاقوت شکسته شد و نظام جمهوري اسلامي به ثمر نشست.
معاون استاندار همدان با اشاره به ايستادگي ملت و دولت ايران در مقابل تمام زورگويان دنيا، افزود: رمز موفقيت ما در مقابل همه دشمني هاي استکبار، صلابت رهبري بنيانگذار کبير نظام جمهوري اسلامي ايران و رهبر معظم انقلاب و اراده و حضور مردم طي اين 40 سال بوده است.
شاهرخي هدف امروز دشمنان در مواجهه با ملت ايران را ايجاد اخلال در وحدت و همبستگي نظام و مردم ايران عنوان کرد و گفت: دشمن به تمام ابزارهاي جنگ، تهديد و تحريم، متوسل شد اما به موفقيتي دست نيافت بنابراین امروز به اين جمع بندي رسيده که صف مردم را از رهبري و حاکميت جدا کند.
وی با بیان اینکه دشمنان با تمام ابزارهاي نظامي، اقتصادي و تبليغاتي خود، در تلاش هستند تا به مردم ايران تلقين کنند نظام اسلامي ناکارآمد است و مردم را نا اميد کنند، ادامه داد: دستاوردها و توفيقات نظام در عرصه ها و حوزه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، علمي، امنيتي و دفاعي بی شمار است.
معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن هرگز به اين همه کار ارزنده و دستاورد مهم که در رشته ها و بخش هاي مختلف محقق شده، اشاره نمي کند، چراکه از اينکه ملت ما چهل سال مقتدرانه اهداف و آرمان هاي خود را دنبال کرده و اکنون نيز در تمامي ابعاد علوم و دانش بشري صاحب حرف و جايگاه شده، خشمگین است.
شاهرخي با اشاره به اثبات حقانيت و منطق گفتگو محور ملت ايران در دستيابي به توافق برجام، عنوان کرد: با توافقي که تحت عنوان برجام انجام داديم و حرکت نابخردانه اي که دولت آمريکا با حمايت رژيم صهيونيستي و حکومت سعودي در خروج از اين توافق بين المللي انجام داد، حقانيت ما به خوبي و درستي براي جهانيان به اثبات رسيد.
دنيا به اشکال مختلف با ما و در کنار ماست
وي در تشريح جايگاه بين المللي ايران در شرايط کنوني، افزود: جايگاه امروز ما با دو سال پيش کاملا متفاوت است و دنيا به اشکال مختلف با ما و در کنار ماست و از سوی دیگر آمريکا در جامعه جهاني و به عنوان يک پيمان شکن منزوي شده است.
معاون استاندار همدان به استفاده دولت ايالات متحده از تمامي ابزارهاي موجود خود در راستاي مبارزه با دولت و ملت ايران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما به عناوين مختلف به دنبال اين هستند که مردم را در اعتراض به دولت و نظام و قوه قضائيه و بخش هاي مختلف، به ميدان بکشانند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان براي هيچ يک از اجزا و بخش ها استثنا قائل نيستند، چراکه هيچ يک از ارکان نظام را نمي خواهند و بقا و يکپارچگي ايران را هدف قرار داده اند، ادامه داد: همه اقدامات بايد در جهت وحدت، همدلي و وفاق توام با خدمت شبانه روزي باشد.
شاهرخي در بخش دیگری از سخنانش به رصد مسائل فرهنگي استان در کارگروه فرهنگي و اجتماعي اشاره کرد و یادآور شد: ما پيگير مسائل مطروحه از جانب روحانيت معظم هستيم و همواره و بدون هيچ گونه نياز به تعيين وقت قبلي، درب دفتر ما به روي تمامي روحانيون محترم استان باز است.
معاون استاندار همدان با ابراز تاسف در خصوص تاخير و مسائل پيش آمده در روند تکميل و راه اندازي مصلي ملاير، به پيشينه و سابقه اجرايي اين طرح در شهرستان اشاره کرد و گفت: ما هم به سهم خودمان در راستاي کمک به اين پروژه مهم فرهنگي مصمم هستيم، اما اين انتظار وجود دارد که ديگر دستگاه هاي متولي، به ويژه اداره اوقاف و امور خيريه نيز به اين حوزه ورود کرده تا اين پروژه را طي يک برنامه زمانبندي شده اجرايي کنیم.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان