اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1397 - 10:29   |   کد مطلب: 29940
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: 438 نوعروس و 37 داماد مددجو با دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج از کمیته امداد استان همدان در 6 ماهه نخست سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش صبح الوند، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 438 نوعروس و 37 داماد مددجو با دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج از کمیته امداد استان همدان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه چهار میلیارد و 367 میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته‌شده است، گفت: این مبلغ از اعتبارات دولتی و صدقات جمع‌آوری‌شده پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای هر نوعروس تحت حمایت چهار میلیون تومان و هدیه ازدواج برای پسران، یک‌میلیون و 500 هزار تومان است، گفت: کمک‌هزینه جهیزیه برای افراد نیازمند غیر تحت حمایت نیز دو میلیون تومان است.

 

بحیرایی ادامه داد: جهیزیه به‌صورت نقدی و بلاعوض است و در حال حاضر 105 نوعروس پشت نوبت این طرح قرار دارند که امیدواریم باهمت خیران این عزیزان نیز راهی خانه بخت شوند وزندگی مشترک خود، این سنت فرخنده را آغاز کنند.

 

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در پایان گفت: در 6 ماهه سال گذشته نیز یک میلیارد و 417 میلیون تومان در قالب 523 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان