اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مهر 1397 - 14:27   |   کد مطلب: 29900
پایین آمدن ناگهانی نرخ دلار باعث شده مردم به جنب‌وجوش بیفتند به‌طوریکه امروز شاهد حضور گسترده مردم همدان برای خرید دلار در صرافی‌های همدان بودیم.
 نرخ دلار در بازار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، امروز پس از انتشار خبر سقوط ارزش دلار در بازارهای مختلف همدانی‌ها نیز به صرافی‌ها مراجعه کرده‌اند تا دلارهایشان را بفروشند. خبرنگار ایسنا بازدیدی میدانی از دو صرافی موجود در همدان داشت.

 

در کنار یکی از صرافی‌ها نیروهای پلیس برای آرام‌سازی جو و جلوگیری از تنش احتمالی حضور داشتند و مردم نیز تجمع داشته و با یکدیگر درباره وضعیت بازار دلار به تبادل‌نظر می‌پرداختند.

 

در این میان یکی از صرافی‌ها خریدوفروش نداشت و فقط دلال‌ها از مردم و فروشندگان دلارهای خانگی را با قیمت 8000 تومان  خریداری می‌کردند و همان دلار را با نرخ 12 هزار و 500 تومان می‌فروختند.

 

قیمت امروز دلار در یکی از صرافی‌های همدان 14 هزار تومان اعلام شد و دیگر صرافی به علت حضور پلیس و جلوگیری از هرج و مرج خرید و فروشی انجام نمی‌داد.

 

قیمت خرید و فروش دلار توسط دلالان

یک دلال که در جلوی صرافی ایستاده و اقدام به خرید و فروش دلار می‌کرد، به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر دلار خانگی شما را به قیمت 12 هزار و 800 تومان خریداری می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کسی متقاضی خرید دلار باشد نرخ فروش چقدر است، عنوان کرد: قیمت فروش دلار 13 هزار تومان است که 200 تا 300 تومان با قیمت خرید تفاوت دارد.

 

تأثیر کاهش نرخ دلار بر بازار طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان در گفت‌وگو با ایسنا، از کاهش نرخ طلا و سکه در بازار خبر داد و اظهار کرد: هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز 365 هزار تومان است.

 

مهدی غلامی با بیان اینکه به علت کاهش نرخ دلار قیمت طلا نیز سیر نزولی داشته است، اظهار کرد: هر عدد سکه طرح قدیم 4 میلیون تومان است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط طلای شکسته در بازار زرگرها خرید و فروش می‌شود، تصریح کرد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ارزش 4 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان