اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مهر 1397 - 12:45   |   کد مطلب: 29884
رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان:
کاهش 80 درصدی هدر رفت آب با اجرای سیستم مدیریت فشار
رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان همدان از کاهش 80 درصدی هدررفت آب با اجرای سیستم مدیریت فشار در 17 روستای استان همدان خبر داد .

به گزارش صبح الوند، احمد انصاری  در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم مدیریت فشار در 17 روستای استان به کار گرفته شده است،گفت: این سیستم در روستاهایی که فشار شبکه آبرسانی بالاست و یا با تعدد حوادث مواجه هستیم، در راستای مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب به کار گرفته می شود .

 

وی با بیان اینکه البته در تمامی روستاها نیازمند اجرای این سیستم نیستیم، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای سیستم مذکور در روستاهای هدف تعداد حوادث به یک پنجم و یا به بیان دیگر 80 درصد کاهش یافته است .

 

انصاری با اشاره به اینکه به کارگیری سیستم مدیریت فشار از سال 96 در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گرفت، یادآورشد: سیستم مذکور در حال حاضر در روستاهای شورین،دهنو،جوزان، چنار سفلی و ... اجرایی شده و تا پایان سال، 20 روستای  دیگر نیزدر دستور کار است.

 

وی باتأکید براینکه اجرای سیستم مذکوردر تمامی روستاهای استان ضروری نیست، خاطرنشان کرد: سیستم مدیریت فشار تنها به منظورکنترل فشار،شناسایی نشتی ها،کنترل حوادث احتمالی و کاهش هدر رفت آب اجرایی می شود و تا کنون نیز در این رابطه 770 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان