اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مهر 1397 - 12:37   |   کد مطلب: 29883
مدیر اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان خبر داد؛
کاهش قیمت مرغ تا چند روز آینده در همدان
مدیر اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع مرغ در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توزیع مرغ تا چند روز آینده قیمت‌ها کاهش می‌یابد و قیمت مرغ به کمتر از 10 هزار تومان خواهد رسید.
قیمت مرغ

به گزارش صبح الوند، مهدی نجفیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در مقطعی به علت کاهش جوجه‌ریزی با افزایش قیمت مرغ مواجه بودیم اما با توزیع 480 تنی مرغ این مشکل حل شد و دو سه روزی است که این روند دوباره تکرار شده و هم‌اکنون قیمت مرغ 10 هزار و 600 تومان است اما بدون شک این قیمت با هماهنگی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام تا روز شنبه حتما به کمتر از 10 هزار تومان کاهش خواهد یافت و این موضوع کاملا تحت کنترل است.
وی افزود: در مردادماه به علت جوجه‌ریزی کم در سطح کشور با مشکلاتی مواجه بودیم که البته یکی از دلایل آن هم قطعی برق و عدم تمایل مرغداران به جوجه‌ریزی بوده اما با جوجه‌ریزی‌‌هایی که در شهریورماه صورت گرفته و شرایط عادی‌ که وجود داشت به تعداد 1901 عدد رسیده که برای اواخر مهرماه و اواسط آبان‌ماه مناسب است.
مدیر اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان در رابطه با نذورات ماه محرم و اقدامات انجام شده عنوان کرد: ثبات بازار در این ایام وجود داشته و با کنترل قیمت سعی در بالاتر نرفتن قیمت‌ها داشتیم اما توزیع برنج نداشتیم.
نجفیان عنوان کرد: هفته‌ای 20 تن گوشت گرم وارداتی توزیع می‌شود و 38 تن هم گوشت منجمد و باید گفت کسانی که می‌گویند گوشت‌های وارداتی از نظر بهداشتی مشکل دارند کذب محض است چرا که در دامپزشکی مقیم داریم و از بهترین کشتارگاه‌ها در استرالیا با استانداردهایی دقیق در این زمینه استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان