اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. شهريور 1397 - 9:42   |   کد مطلب: 29822
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:
شانه سازی بیش از 200 کیلومتر از راه های استان همدان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 222 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در پنج ماهه نخست امسال شانه سازی شد.

به گزارش صبح الوند، حمید پرورشی خرم در گفتگویی با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان واژگونی خودروهاست، اظهار داشت: در همین راستا و به منظور ایمن سازی راه ها، عملیات شانه سازی در محورهای شریانی، فرعی و اصلی و راه های روستایی استان همدان انجام شد.

 

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در پنج ماهه نخست سال یادآور شد: در این مدت رگلاژ و تسطیح 2 هزارو 815 کیلومتر از راه‌های آسفالته توسط راهداران انجام شده است.

 

پرورشی خرم افزود: لکه‌گیری 129 هزارو 524 مترمربع از راه‌های آسفالته تا پنج سانتی‌متر، 3 هزار و 884 کیلومتر پاک‌سازی سطح راه از نخاله و زباله و 84 هزار و 986 مترمکعب اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات این اداره است.

 

وی ابراز داشت: همچنین در این مدت، 3 هزارو 22 کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، 27 کیلومتر اصلاح قیر زدگی و 39 هزار و 331 مترمربع موج تراشی سطوح آسفالته انجام شده است.

 

پرورشی خرم یادآور شد: 74 کیلومتر درزگیری در راه‌های آسفالته و 280 کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت است.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: در این پنج ماه، 28 تقاطع اصلاح و 51 مورد دور برگردان و پارکینگ به منظور ایمنی بیشتر احداث شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان