اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. شهريور 1397 - 12:47   |   کد مطلب: 29820
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه من به عنوان یک بسیحی صفر می خواهم بگویم که وضعیت جمهوری اسلامی در دنیا خیلی ممتاز است افزود: به لطف خدا با وجود شما بسیجی ها و رهبر انقلاب ما در وضعیت خوبی قرار داریم.

به گزارش صبح الوند، سردار فرجی در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) شهرستان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا با بیان اینکه سپاهیان محمد رسول الله در زمان جنگ به یاری مردم شتافتند افزود: امروز هم دوباره سپاهیان محمد(ص) دارند می ایند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه فرزندان رهبر و ولایت انسانهای با بصیرت و به موقع در جایی که نیاز باشد ورود پیدا میکنند افزود: در این مقطع هم احساس شد که بسیجیان با کمترین هزینه پای کار بیایند.

 

وی عنوان کرد: هزینه ای که ما برای ابن رزمایش داریم اصلا قابل ملاحظه نیست چرا که همه بچه ها خودشان دارند هزینه ها را متقبل میشوند.

 

سردار فرجی در ادامه به دشمنی و راهبردهای آمریکا برای دشمنی با ایران اشاره کرد و گفت: راهبردی که آمریکا علیه ایران به کار برده که مبخواهند به یک شکلی دوباره ایران را تصرف کنند 8 تا راهکار است که  شامل از بین بردن انسجام ملی، ایران هسته ای نباشد،ایران قدرت اول منطقه نباشد، ایران در تعاملات منطقه تاثیر گذار نباشد، از حرب الله حمایت نکند، ایران موشک نداشته باشد، تحریم ایران و در نهایت ایجاد یاس، ناامیدی و ناامنی در بین مردم است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در صدد احساس امنیت مردم را از بین ببرند گفت:  دشمن دنبال راهبردی ترکیبی است و همه کارهارا میخواهد با هم انجام دهد و مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی را دارد همزمان انجام میدهد و میخواهد وضعیت مملکت را امنیتی نشان دهد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه من به عنوان یک بسیحی صفر می خواهم بگویم که وضعیت جمهوری اسلامی در دنیا خیلی ممتاز است  افزود: به لطف خدا با وجود شما بسیجی ها و رهبر انقلاب ما در وضعیت خوبی قرار داریم.

 

وی عنوان کرد: یک زمانی بود که کسی نمی توانست به اسراییل توهین کند اما الان فرزندان شما در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی گلویش را میفشارند و مرزهای انقلاب اسلامی خیلی جلوتر از مرزهای جغرافیایی رفته و  این سربلندی کشور ما است.

 

سردار فرجی با بیان اینکه دشمن میخواهد هر طور شده سربلندی را از جمهوری اسلامی بگیرد افزود: حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم

 

وی اظهار کرد: بسیجیان عزیز حواسمان باشد خدای ناکرده طوری حرکت نکنیم  که بعضی از حرکات ما در زمین دشمن باشد و به لطف خدا  شما دشمن شناسید.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در پایان با بیان اینکه این حضور شما امروز مقدمه ای برای حضور در رزمایش 5 مهر است افزود: به لطف خدا در ان روز یکبار دیگر سپاهیان محمد رسول الله (ص) به صحنه خواهند امد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان