اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1397 - 14:43   |   کد مطلب: 29811
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد (ص) 2 در شهرستان همدان گفت: این رزمایش در روز 17 شهریور در شهرستان همدان با حضور 6 گردان بیت المقدس انجام خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر ضمن اعلام خبر برگزاری همایش گروههای جهادی و اعزام انها به مناطق مختلف محروم  گفت: روز پنج شنبه 15 شهریور در مسجد المهدی کوی کوثر حصار علی اباد همایشی با حصور نمادین بخشی از گروه های جهادی برگزار میشود و گوشه ای از فعالیتهایی که در کمک به مستضعفین داشتند به نمایش گذاشته میشود.

وی ادامه داد:  دراین همایش 66 گروه به استناد 560 نفر حضور خواهند داشت و از ادارات مختلف خواسته ایم که در ابن همایش حضور یابند و میز خدمت را راه اندازی کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  خاطر نشان کرد: از مسئولین میخواهیم که بیایند در بین مردم حضور پیدا کنند و همین که بین مردم باشند و حرف مردم را بشنوند قطعا باعث دلگرمی شوند.

 

وی به گوشه ای از فعالیتهای اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: مشاوره در زمینه  های حقوقی، اعتیاد، مشاوره های تحصیلی و مذهبی، مباحث عمرانی و خدماتی و..  از جمله فعالیتهای اردوهای جهادی بوده است.

 

سرهنگ برزگر ادامه داد: به عنوان نمونه گروه های جهادی  در قالب بسیج پزشکی و یا گروهای جهادی در عرصه های محیط زیستی داشته ایم و اینها حدود دو سال است که در قرارگاهی تحت عنوان حضرت ولیعصر(عج) فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه 35 گروه جهادی شناسنامه داردر حال حاضر داریم گفت: ماموریت ما تشکیل گروه های جهادی در پایگاه مقاومت است و ما قریب به 250 پایگاه محلات در شهرستان همدان داریم و به ازای هر پایگاه یک گروه جهادی داریم

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این طرح  که در هر پایگاه مقاومت اردوی جهادی باشد در حال شکل گیری است و 110 پایگاه این کار را انجام میدهند.

وی در ادامه  به رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد (ص) 2 اشاره کرد و گفت: این رزمایش در روز 17 شهریور در شهرستان همدان با حضور 6 گردان بیت المقدس انجام خواهد شد.

 

سرهنگ برزگرادامه داد : این رزمایش 24 ساعته  ابتدا راس ساعت 9 صبح روز 17 شهریور در ورزشگاه شهید بهشتی اغاز و سپس بسیجیان به سمت پادگان سیدالشهدا حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این رزمایش مقدمه ای بر رزمایش کشوری است افزود: سهم ناحیه همدان 7 هزار نفر است که تلاش خواهیم کرد به 10 هزار نفر هم برسد و یک نمایش حضور و اقتدار است  که باعث امید میشود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان با بیان اینکه شعار این رزمایش وحدت، ایستادگی و پیشرفت است افزود: دشمنی دشمنان ما جدید نیست و رژیم آمریکا که نفس های آخرش را می کشد  با دیدن این اقتدار ملت ما هراسان میشود.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان