اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. شهريور 1397 - 20:39   |   کد مطلب: 29805
مدیر فرودگاه همدان با اشاره به زمان بازگشت حجاج همدانی گفت: نخستین گروه از زائران بیت‌الله چهارشنبه ۱۴ شهریور به همدان بازمی‌گردند.

به گزارش صبح الوند، سهراب کلوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: پرواز بازگشت حجاج از سرزمین وحی ساعت 4:30 بامداد 14 شهریور آغازشده و تا 21 این ماه ادامه می‌یابد و در هر روز دو یا سه پرواز انجام می‌شود.

وی گفت: 4 هزار و 233 حاجی در قالب 17 پرواز از فرودگاه مدینه به همدان منتقل می‌شوند که تعدادی از آن‌ها زائران استان کردستان هستند.

کلوندی بیان کرد: پروازهای حج از طرف شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام‌شده و در زمان رفت هم به جز نخستین بار که چند ساعت تأخیر داشت بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، فرودگاه همدان دارای بیش از 80 سال قدمت است، اما تعداد مسیرهای پروازی آن با سال‌های عمرش همخوانی ندارد به طوری که از چند سال پیش تاکنون تنها پرواز همدان-مشهد و همدان-کیش از این فرودگاه انجام می‌شد و از فروردین امسال هم با پیگیری‌ و اصرار مسئولان استان، پرواز همدان- تهران پس از چند سال وقفه به لیست مسیرها اضافه شد.

کم رونقی فرودگاه همدان در حالی است که افزایش نرخ ارز و نوسانات بازار در هفته‌های اخیر موجب تعطیل شدن همین تعداد اندک پروازها شده و شرکت‌های چارترکننده از ادامه برقراری پرواز مشهد و کیش که با استقبال خوبی هم روبرو شده بود، خودداری کرده‌اند.

حال تنها پرواز همدان-تهران به طور رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می‌شود که به گفته کلوندی، مدیر فرودگاه همدان، رونق چندانی ندارد و از ابتدای برقراری تاکنون به‌طور متوسط در هر پرواز 20 مسافر حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان