اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. شهريور 1397 - 20:16   |   کد مطلب: 29804
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير خبرداد؛
كشف 9 هزار ليتر روغن خودروي احتكار شده در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از كشف 9 هزار و 104 ليتر روغن صنعتي خودروي احتكار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار داود علی بخشی دوشنبه 12 شهریور ماه در جمع خبرنگاران، در این رابطه افزود: در راستای مبارزه با افرادی که در شرایط ملتهب اقتصادی جامعه، اقدام به احتکار اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم می‌کنند، این اقدام صورت گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال کشف و پلمپ انبار احتکار شده مربوط به انواع روغن‌های صنعتی و خودرو در روزهای گذشته، مجدداً با انجام کار اطلاعاتی دقیق در نقطه‌اي دور از شهر که مربوط به دو نفر بود، انبار اصلي احتکار روغن صنعتی خودرو شناسایي شد.

این مقام انتظامی اظهارکرد: بلافاصله اکيپي متشکل از اداره تعزيرات حکومتي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از هماهنگي‌هاي قضائي به این انبار مراجعه کردند.

علی بخشی افزود: در بازرسی به عمل آمده مقدار 150 گالن 20 لیتری روغن ایرانول 7 هزار کارکرده، 138 گالن 20 لیتری روغن ایرانول 9 هزار کارکرده، 46 گالن 20 لیتری روغن ایرانول 1700 کار کرده، 606 حلب چهار لیتری روغن موتور بنزینی ایرانول 1600 کار کرده ، مجموعاً به مقدار 9 هزار و 104 ليتر روغن صنعتي خودرو را كشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به همکاری هماهنگی و همکاری موثر پلیس با دستگاه قضائی برای برخورد با هرگونه قانون شکنی و متخلفین اقتصادی، افزود: پلیس ملایر با رصد دقیق اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی خود اشرافیت دقیق داشته و در این شرایط نامطلوب اقتصادی اجازه هیچگونه سوء استفاده‌ای را از سوی افراد فرصت طلب نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود از شناسائی و دستگیری 23 نفر معتاد متجاهر در ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و جمع‌آوری معتادان بلا مکان و متجاهر از سطح شهرستان،  طی اجرای 4 طرح ضربتی در نقاط آلوده و از پیش تعیین شده، این تعداد افراد کارتن خواب توسط مأموران دستگیر شدند.

علی بخشی خاطرنشان کرد: پس از أخذ آزمایش و غربالگری تعداد 18 نفر از این معتادان با هماهنگی مقام قضائی به کمپ ماده 16 در همدان برای ترک و بازپروری اعزاش شدند.

وی اظهارکرد: امروز پلیس در نوک پیکان مبارزه سخت و نرم افزاری با موادمخدر قرار دارد و در این مأموریت خطیر به منظور تأمین آرامش و آسایش مردم و صیانت از کانون خانواده و کاهش تقاضای موادمخدر، برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ را در اولویت کار خود قراد داده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان