اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. شهريور 1397 - 14:00   |   کد مطلب: 29794
همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی؛ 7پروژه آبرسانی در هفت روستای شهرستان فامنین به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح الوند، فرماندار شهرستان فامنین در آئین بهره برداری ازپروژه آبرسانی روستای تجرک،ضمن گرامیداشت هفته دولت و عید سعید غدیرخم،بااشاره به اینکه شهرستان فامین از جمله شهرستانهایی است که به دلیل کاهش نزولات جوی در برخی مناطق در تامین آب شرب دچار مشکل است،گفت:خوشبختانه با توجه تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر بخشی از مشکلات تا حدودی مرتفع شده است.

 

سیدمجید شماعی با بیان اینکه در حال حاضر 14روستای شهرستان فامنین به صورت سیار آبرسانی می شوند،اظهارکرد:10 روستای این شهرستان نیز هم اکنون با بحران کم آبی مواجه هستند.

 

وی با اذعان به اینکه با پیگیری های انجام شده 2 مجتمع آبرسانی با اعتباری بالغ بر1 میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شد،عنوان کرد: دو مجتمع مذکور چند روستای شهرستان را تحت پوشش قرار خواهند داد.

 

شماعی ضمن تقدیر از تلاش خادمین مردم در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان،گفت:اگرچه ارائه خدمات از وظایف ذاتی تعریف شده برای مسئولین است، اماکنترل مصرف و مصرف بهینه  بر عهده مشترکین است و در این رابطه نیز،نیازمند همیاری و همراهی مشترکین هستیم.

 

در ادامه مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین ضمن اشاره به افتتاح همزمان 7 پروژه آبرسانی در روستاهای تجرک، زرقان،چپقلو،طمه چی،زرق،خماجین وکله سر؛اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه های مذکور؛ در مجموع 3 هزارو295 نفر از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

 

عیسی احمدی افزود: 7 پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 600 ملیون ریال به بهره برداری رسید.

 

وی همچنین یادآورشد: با افتتاح این پروژه های آبرسانی ، روستای تجرک با 210 نفر جمعیت،زرقان با یک هزارو 700 نفر،چپقلو با 150نفر،طمه چی با 440نفر،زرق با 185 نفر،خماجین با 160نفرو کله سر با 450نفر جمعیت از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره مند شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان