اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. شهريور 1397 - 9:57   |   کد مطلب: 29784
مدیر شركت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:
افتتاح ۳ باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه همدان
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: سه باب جایگاه خصوصی عرضه سوخت بنزین و نفتگاز به نام های " فرضیان"، "قبادی" و "ابر و ماه" با هدف گسترش خدمت رسانی مطلوب به هموطنان عزیز، به مناسبت هفته دولت و در ایام مبارک دهه امامت و ولایت در منطقه همدان افتتاح شد.
مدیر شركت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان

به گزارش صبح الوند، امین روستایی  اظهار کرد: در هفته دولت و دهه ولایت 3 جایگاه عرضه سوخت خصوصی به نام‌های "فرضیان"، "قبادی" و "ابر و ماه" با هدف گسترش خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان در منطقه همدان افتتاح شد.

 

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این 3 جایگاه در مجموع تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده بنزین و نفت‌گاز به 45 و در مجموع تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان همدان به 110 باب رسید.

 

روستایی افزود: مجتمع خدماتی، رفاهی قبادی در کیلومتر 25 جاده همدان- اسدآباد، جایگاه فرضیان در ابتدای جاده شهرک صنعتی شهر جهانی سفال لالجین و جایگاه ابر و ماه در شهر زنگنه از توابع ناحیه ملایر قرار دارد و در مجموع می‌توانند در حوزه سوخت‌رسانی به طیف وسیعی از هموطنان خدمات‌ ارائه دهند.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: عملیات اجرایی احداث این جایگاه‌های فرضیان، قبادی و ابر و ماه به ترتیب از خردادماه 96، فروردین‌ماه 95و اردیبهشت‌ماه 95 آغاز شده بود که در هفته دولت سال 97 با حضور چند از مدیران محلی و مسئولان منطقه به بهره‌‌برداری رسید.

 

وی با بیان اینکه مجتمع قبادی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین حدود 4 میلیارد تومان، دارای 2 مخزن 100 هزار لیتری بنزین و نفت‌گاز، 4 سکو (2 سکو بنزین و 2 سکو نفت‌گاز) و 4 تلمبه دونازله از نوع جایگاه سبز، امکانات رستوران، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، تعویض روغنی، کارواش، باسکول بوده و 8 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

 

روستایی از وجود 2 مخزن 60 هزار لیتری برای فرآورده‌های نفتی بنزین و نفت‌گاز در جایگاه فرضیان لالجین خبر داد و افزود: جایگاه مذکور در مساحتی افزون بر 2 هزار مترمربع و با هزینه حدود 2 میلیارد تومانی(با احتساب خرید زمین)، دارای 2 سکوی بنزین و 1 سکوی نفت‌گاز و جایگاه ویژه سوخت‌گیری موتورسیکلت در مجموع مجهز به 7 تلمبه دو نازله از نوع تکنوتار بوده که به طور مستقیم برای 7 نفر ایجاد شغل کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: جایگاه عرضه سوخت ابر و ماه در شهرستان ملایر در مساحتی به متراژ 4 هزار مترمربع، دارای 2 مخزن 45 هزار لیتری نفت‌گاز و بنزین، 2 سکو با  5 تلمبه 2 نازله از نوع تکنوتار(2 نفت‌گاز، 3 بنزین)، 4 نفر به طور مستقیم شاغل شده و برای راه‌اندازی آن با احتساب خرید زمین، حدود 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

روستایی یادآور شد: در مرحله اول بهره‌برداري از اين جایگاه‌ها، عرضه فرآورده بنزین معمولی و نفت‌گاز مدنظر است اما پيش‌بيني لازم برای عرضه سوخت پاک CNG صورت پذیرفته است که با فراهم شدن زیرساخت‌ها در آینده نزدیک این امکان نیز میسر خواهد شد.

 

وی در خلال سخنان خود به سیاست‌های جاری شرکت ملی پخش مبنی بر لزوم اتکای مالکان مجتمع‌ها به خدمات جانبی قابل ارائه به مراجعان در کنار فروش فرآورده اشاره کرد و گفت: فرآورده‌های قابل عرضه در جایگاه‌های استان دارای استانداردهای ملی بوده و هیچ‌گونه نیازی به استفاده از مکمل‌های موجود در بازار نیست.

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان