اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1397 - 9:26   |   کد مطلب: 29745
معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان:
افزایش مصرف برق در استان همدان
معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افزایش دو درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش مصرف برق در استان همدان

شیرزاد جمشیدی در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه در ۴ماهه سال اول سال ۹۶استان ۹۵۷میلیون کیلو وات فروش داشته و در مدت مشابه امسال این آمار به ۹۷۴کیلو وات رسیده است گفت: در این راستا تابستان امسال با ۲درصد افزایش مصرف برق مواجه شدیم.

 

وی بیشترین مصرف برق را در بخش های خانگی و کشاورزی هرکدام با ۳۵درصد عنوان کرد و افزود: پیک مصرف روزانه از اوایل سال تا کنون ۶۶۷مگا وات در ۹تیر ماه اتفاق افتاده است.

 

معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین به اوج مصرف برق در شب اشاره کرد و گفت: این پیک مصرف در ۳۰تیرماه اتفاق افتاده است به گونه ای که پیک شبانه ۶۸۷ مگاوات بوده است.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه تعداد مشترکین شرکت توزیع برق بیش از ۷۰۰هزار مشترک است تصریح کرد: طبق اعلام مدیریت شبکه برق کشور از ۴تیرماه خاموشی ها اعلام و از طریق صداوسیما، رادیو و تلوزیون اعلام شد .

 

وی ضمن تشکر از شهروندان مبنی بر رعایت الگوی مصرف برق گفت: از چند روز گذشته خاموشی ها به اتمام رسیده و تاکنون خاموشی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان