اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1397 - 11:45   |   کد مطلب: 29716
رئیس اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی استان همدان:
کاهش 50 درصدی هدررفت آب با تعویض و ترمیم شبکه های آبرسانی
رئیس اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی استان همدان از کاهش 50 درصدی هدر رفت منابع آبی با تعویض و ترمیم شبکه های آبرسانی فرسوده خبر داد.
 ترمیم شبکه های آبرسانی

به گزارش صبح الوند، آرش مرادی ، بااشاره به اینکه در سال گذشته 20 پروژه  احداث شبکه آبرسانی با 63 کیلومترعملیاتی شد، گفت:این پروژه ها در شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ و بهار اجرایی شد.

 

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه های مذکوراصلاح و بخشی توسعه بوده است،اظهار کرد:در سال جاری تاکنون 4 پروژه احداث شبکه آبرسانی با  بیش از7 کیلومترعملیاتی شده و البته 10 پروژه دیگر نیز در حال انجام است.

 

مرادی با اذعان به اینکه هریک از پروژه های مذکور شامل 40 کیلومتر ایجاد شبکه آبرسانی است،عنوان کرد:10 پروژه مذکور در شهرستانهای نهاوند، همدان، ملایر،اسدآباد، تویسرکان،کبودراهنگ و رزن در حال انجام می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: هریک از 10 پروژه مذکورهم اکنون با پیشرفت فیزیکی قریب به 10 درصد در حال انجام است.

 

رئیس اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی استان همدان همچنین توضیح داد: تمامی 10 پروژه مذکور تا 22 بهمن به بهره براری خواهند رسید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مجموع در حوزه های ایجاد خط انتقال، تصفیه خانه، حصارکشی، ایجاد شبکه، لایروبی و ساخت ایستگاه پمپاژ28 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی ابلاغ شده است، گفت:خوشبختانه با تعویض و ترمیم شبکه های آبرسانی فرسوده، از هدررفت 50 درصد آب تولیدی جلوگیری شده است.

 

وی همچنین بااشاره به پیش رو بودن هفته دولت عنوان کرد:در این هفته آبرسانی به تعدادی از روستاهای استان از قبیل؛ روستاهای گلکهریز،شیرآباد، گنبد،طاهرلو و ...در دستور کار است، ضمن اینکه 3 پروژه کلنگ زنی نیز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان