اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1397 - 8:37   |   کد مطلب: 29713
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد همدان خبر داد
شناسایی ۳۰۸۳ کودک مبتلا به سوءتغذیه در همدان
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه اعتبار تغذیه کودکان زیر ۵ سال و مادران باردار و شیرده در بودجه امسال افزایش داشته است، از شناسایی و تحت پوشش قرار دادن ۳۰۸۳ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سطح استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی بحیرایی درباره فعالیت کمک به رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۵ سال افزود: در این راستا به ۳۰۸۳ نفر ماهیانه ۹۲ هزار تومان پرداخت می‌شود که در سال گذشته ۷۰ هزار تومان بوده و امسال ۲۴ درصد یعنی ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.
وی با اشاره به فعالیت کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده اظهار کرد: ماهیانه به ۵۲ نفر ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود که این مبلغ در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ثابت بوده است.
بحیرایی با بیان اینکه ۳۰۸۳ کودک دارای سوءتغذیه در سطح استان تحت پوشش برنامه حمایتی امداد هستند، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۹۲۴۹ سبد غذایی با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان به این کودکان داده شده است و در حال حاضر ۴۱۹ نفر پشت نوبت این طرح قرار دارند.
وی سبدهای غذایی را شامل برنج، ماکارونی، گوشت، پنیر، خرما، تخم‌مرغ، حبوبات و شیر عنوان کرد و گفت: افراد نیکوکار می‌توانند به صورت تقدی یا غیرنقدی در تهیه اقلام فوق کمک کنند.
وی با اشاره به خروج ۷۳۱ کودک بهبودیافته از این طرح در سال گذشته یادآور شد: پارسال ۷۳۱ کودک بهبودیافته و از این طرح خارج شده‌اند به طوریکه دو میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان برای بهبودی آنها هزینه شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان