اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1397 - 14:01   |   کد مطلب: 29674
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: نظارت‌ها بر وضعیت بازار و احتکار کالا در سطح شهرستان تشدید می‌شود و در این راستا همه اعضای کمیسیون تنظیم بازار به نحو ممکن باید مشارکت داشته باشند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، یزدان آزرمی در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در صورتی‌که در سطح شهرستان با موارد خاص در رابطه با اصنافی که دارای کالا هستند و اعلام به نداشتن آن کالا به مشتریان می‌کنند لازم است برخورد ارشادی داشته باشیم چرا که این امر در امنیت روانی بازار از نقش موثری برخوردار خواهد بود.
وی همچنین با تأکید بر اولویت و دستور کار قرار دادن نظارت بر سردخانه‌های شهرستان خاطرنشان کرد: وجود برچسب بر روی کالا در سطح بازار از ضروریات بوده که این امر نیز باید مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر آن برخی از دلالی‌های سطح بازار را می‌توان با نظارت‌های لازم مدیریت کرده و مانع افزایش نرخ برخی از کالاها شد.
آزرمی در ادامه اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار اسدآباد 2 تن مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 650 تومان توسط دو سردخانه صنعتی و نوریان شهرستان برای مصرف‌کننده در حال توزیع بوده و به‌زودی 2 تن مرغ منجمد دیگر نیز وارد شهرستان خواهد شد.
وی همچنین از توزیع بیش از 5 هزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم وارداتی با نرخ دولتی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان گوشت گرم وارداتی با نرخ دولتی در چهار مرحله وارد شهرستان و توسط عامل موردنظر توزیع شده است.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان