اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1397 - 13:59   |   کد مطلب: 29673
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حل مشکل کاغذ اهالی مطبوعات خبر داد و گفت: بر این اساس پنج تن کاغذ به مطبوعات همدان اختصاص یافته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، علیرضا درویش‌نژاد ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهار کرد: اداره ارشاد حوزه خبر و رسانه را دور از خط کشی‌های سیاسی دانسته و رسانه را ورود به جامعه عدالت‌گرا می‌داند.

وی با بیان اینکه به دنبال برقراری عدالت در جامعه هستیم، افزود: حوزه فرهنگ و هنر گرایش به سمت عدالت و رفع تبعیض‌های سیاسی دارد و آنچه مهم است، شاکله و کار رسانه‌ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ارشاد نقد و سوال را با آغوش باز می‌پذیرد، و اساس کار ما بر این است که توضیح دهیم و روشنگری کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد خود رسانه است و جریان فرهنگی را ایجاد می‌کند، افزود: از زحمات خبرگزاری فارس در حوزه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم و در جهت حمایت حرفه‌ای و حقوقی هر کمکی باشد، دریغ نمی‌کنم.

درویش‌نژاد با تأکید بر اینکه باید بحران را در هر حوزه‌ای که باشد، برطرف کنیم، افزود: اگر بحران و معظلی پیش بیاید، به عنوان وزارت ارشاد وظیفه می‌دانیم که حل بحران کنیم و اگر بحران هم حل نشد، حداقل کار این است که همدردی صورت گرفته است.

وی به مشکل این روزهای اهالی مطبوعات اشاره کرد و گفت: در بحث کاغذ ورود کرده و با استانداری، وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتی و ... پیگیری جدی کردیم تا این مشکل برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآور شد: طبق صحبت با اتحادیه ناشران، قرار شد پنج تن کاغذ به هر نشریه اختصاص یابد که در حال آماده‌سازی است که قرار است پول کاغذ نیز به صورت تقسیط پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 الی 10 درخواست از سوی مطبوعات همدان برای دریافت کاغذ اعلام شده است، گفت: تا پایان سال دغدغه کاغذ رفع می‌شود و امیدواریم تا سال 98 طبق وعده وزیر صنعت مشکل کاغذ که جزو کالاهای اساسی شمرده شده، حل شود.

درویش‌نژاد در خصوص کمک به رسانه‌هادر درج آگهی خاطرنشان کرد: نگاه ما کمک به رسانه‌ها است هرچند در مقاطع زمانی مختلف محدودیت منابع نیز دامن‌گیر می‌شود.

وی اضافه کرد: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد روز یکشنبه 21 مردادماه به همدان می‌آید تا از نزدیک با اهالی مطبوعات دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان