اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1397 - 13:44   |   کد مطلب: 29672
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان، تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان ملایر سرعت می‌گیرد.

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: در حاشیه آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن ملایر- همدان، اولویت‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی شهرستان طی نشست و مذاکره با آخوندی، مطرح و دستورات لازم برای اقدام، تسریع و تسهیل امور از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شد.
وی با اشاره به رفع مشکل محور ملایر به توره در منطقه دره‌جوزان که به علت حادثه‌خیز بودن نیازمند احداث پل یا زیرگذر است، ادامه داد: اعتبار لازم برای احداث میدان با هدف تسهیل در تردد در محور جوکار- تویسرکان تأمین شد. 
کاظمی خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات پیمانکار و ساکنان حاشیه محور ملایر به توره ذیل اجرای تعریض و چهاربانده شدن این مسیر با توجه به موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تأمین اعتبار لازم از دستاوردهای این سفر بود.
وی به تأمین اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه چهاربانده شدن محور ملایر- بروجرد و پیمان‌سپاری پروژه تکمیل قسمت‌های حادثه‌خیز مسیر ملایر- نهاوند با توجه به توافق صورت گرفته در سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به ملایر اشاره کرد و افزود: قیر مورد نیاز برای بهسازی و آسفالت معابر مربوط به مساکن شهرستان ملایر نیز تأمین شد.
کاظمی بیان کرد: متعاقب دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر مناطق مسکونی اطراف مسکن مهر و تعاونی مسکن اداره پست ملایر، با حضور نماینده شهرستان، شهردار ملایر و معاونان وی از مناطق مذکور بازدید به عمل آمد.
وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن ملایر به همدان در حالی با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت که فرآیند اتصال ملایر به شبکه ریلی کشور در دوران مجلس ششم آغاز شده بود.
کاظمی گفت: راه‌آهن ملایر که طرح مطالعاتی آن در دهه‌های قبل مغفول مانده بود و قرار گرفتن این پروژه در مسیر اجرا و تأمین اعتبار لازم، از منابع ملی از ضروری‌ترین نیازها بود.
 نماینده مردم ملایر در مجلس یادآور شد: با آغاز دوره دهم مجلس توسعه کمی و کیفی راه‌آهن ملایر سرعت و قوت گرفت و در سفرهای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه و نشست‌های مستمر و موثر با مدیرعامل راه‌آهن کشوری، اقدامات شایان توجهی در این حوزه صورت پذیرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان