اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1397 - 9:04   |   کد مطلب: 29625
فرماندار شهرستان اسدآباد از تخصیص 4 میلیارد تومان برای بهسازی روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات ملی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، کریم حمیدوند در گفت و گو با ایسنا ، منطقه همدان با اشاره به این اقدام بی نظیر درراستای جذب اعتبارات ملی برای بهسازی روستاهای اسدآباد ،اظهار کرد: در دیدار اخیر  نماینده مردم شهرستان و بنده  با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور موافقت و دستور تخصیص این میزان اعتبار ملی برای بهسازی روستاهای اسدآباد  اخذ شد.

وی با بیان اینکه از جمعیت 100 هزار 901 نفری شهرستان اسدآباد جمعیتی بالغ بر 42هزار نفر در روستاها ساکن هستند گفت:بر اساس همین آمار ،41.7 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن بوده که 6.6 دهم درصد جمعیت روستایی استان را در بر می گیرد.

حمیدوند با اشاره به اینکه از 98 روستای شهرستان 84 روستا بالای 20 خانوار هستند افزود:باید تا پایان برنامه ششم توسعه عملیات اجرای طرح هادی این روستاها به اتمام برسد.

وی  با اشاره به اینکه تاکنون در این شهرستان اجرای طرح هادی 55 روستا آغاز شده و در 25 روستا عملیات اجرایی فاز اول خاتمه یافته  ،خاطر نشان کرد:در 30 روستا نیز عملیات اجرای طرح هادی به صورت نیمه کاره بوده  و در 29 روستا طرح مذکور هنوز  شروع نشده است.

فرماندار در ادامه تصریح کرد:در دیدار اخیر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و   بنده با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور که با هماهنگی های دکتر رنجبرزاده انجام شده بود  به منظور جبران عقب ماندگی های موجود جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های جدید و تکمیل 2 پروژه بافت باارزش و هدف گردشگری روستاهای ملحمدره و حبشی  موافقت و دستور جذب و تخصیص 4 میلیارد تومان از منابع ملی اخذ شد.

حمیدوند با اشاره  به این اقدام بی نظیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب و تخصیص اعتبارات ملی برای بهسازی روستایی شهرستان ،گفت:آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان شامل 15 پروژه نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار ،تکمیل پروژه های نیمه تمام  طرح هادی 15 روستا  نیازمند 2 میلیارد 500 میلیون اعتبار و  اجرای بافت باارزش  روستاهای ملحمدره و حبشی از جمله مواردی بود که در این دیدار موافقت و دستور تخصیص  4 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی برای آن اخذ شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان