اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1397 - 10:27   |   کد مطلب: 29620
با حضور پرشور مردم دار المومنین همدان؛
آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی در همدان برگزار شد
آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی با حضور پرشور مردم دار المومنین همدان برگزار شد.
آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی در همدان برگزار شد

به گزارش صبح الوند، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و ورود کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر آیین استقبال از کاروان رضوی صبح امروز با حضور مسئولین استان و شهرستان و مردم دار المومنین همدان در دفتر نمایندگی استان قدس در همدان برگزار شد.

 

مردم همدان مشتاقانه برای استقبال از کاروان زیرسایه خورشید ساعتی قبل از ورود کاروان به انتظار نشسته و برای حضور خادمان حرم شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تبرک جستن به پرچم بارگاه ملکوتی لحظه شماری می‌کردند.

 

پس از ورود کاروان رضوی فضای دارالمجاهدین همدان با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا معطر به شمیم رضوی و دل عشاق حضرت شمس الشموس روانه حرم مطهر رضوی شد.

 

با استقبال پر شور از خادمان حرم رضوی عشق و اراده مردم به امام رضا(ع) تجلی و همدان آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.

 

مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف بسیار درحالی که اشک شوق از چشمانشان جاری بود، از خادمین حرم رضوی با سردادن نوای دلنشین «رضا(ع)؛ رضا(ع)» و اهدای گل استقبال کرده و با سوز و نیازی خالصانه آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت امام رضا(ع) را به منصه ظهور رساندند.

 

در ادامه کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) بوسه‌هاي عشق و وفاداري و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن‌ امام (ع) سلام کردند.

 

مردم همدان از پیر و جوان، کوچک و بزرگ زن و مرد در مراسم حضور یافته و دل‌های خود را فرش راه خدام امام هشتم(ع) کردند و نشان دادند که عشق و اردات آنها به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تنها لقلقه زبان نیست بلکه علاقمندی آنها به امامان معصوم ریشه در قلب آنها دارد و در همه حال پیرو ولایت ائمه اطهار(ع) هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان