اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1397 - 13:07   |   کد مطلب: 29575
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خبر داد
برگزاری نمایشگاه لوازم‌خانگی و وسایل آشپزخانه در همدان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه لوازم‌خانگی و نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری نهمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه در همدان خبر داد.
نمایشگاه لوازم خانگی

به گزارش صبح الوند، حسین رجبیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: این نمایشگاه از 24 تا 29 تیر با حضور 85 شرکت‌کننده از استان‌های خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، قم، قزوین، تهران، اردبیل، کرمانشاه، کردستان و همدان در فضای 5000 مترمربع شرکت نمایشگاه‌های استان همدان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب از مزایای این نمایشگاه است که می‌تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دلخواه یاری دهد.

رجبیان با تأکید بر اینکه این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان شرکت‌کنندگان خواهد شد، ادامه داد: این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خاطرنشان کرد: ارائه شیوه‌های نوین بازاریابی و توزیع میز از مواردی است که نام‌های معتبر جهانی را وامی‌دارد که در نمایشگاه‌هایی این چنینی شرکت کرده و بازار ایران را برای عرضه کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

وی با اشاره به اینکه هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری و نهمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه از روز 24 تیر آغاز به کار خواهد کرد، گفت: ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 و در روز جمعه 10 تا22 است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان