اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1397 - 9:33   |   کد مطلب: 29558
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی راه‌آهن همدان- ملایر طی روزهای آینده خبر داد و تکمیل چهاربانده شدن محورهای سامن به بروجرد و آورزمان به نهاوند یکی از ضرورت‌های شهرستان برشمرد که اعتبارات خوبی برای این محورها پیش‌بینی شده است

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، بیان کرد: کارگاه فاز دوم محور سامن به بروجرد که تعطیل شده و قبلا 6 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است، باید هر چه سریع‌تر ادامه این مسیر تکمیل شود.

وی پرداخت مطالبات مالکان محور توره - ملایر را از دیگر درخواست‌های مسئولان ملایر از وزارت راه و شهرسازی عنوان و تأکید کرد: هر اقدامی برای تکمیل این طرح نیاز است، باید سریع‌تر انجام شود.

آزادیخواه با اشاره به وجود نیازمندی‌ها در مساکن مهر ملایر، وجود ترانشه‌ها، محوطه‌سازی، تعیین‌تکلیف نشدن تسهیلات بانکی و نداشتن سند را از عمده‌ترین مشکلات ساکنان این مساکن عنوان کرد که باید هرچه سریع‌تر به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود 70 درصد از زیرسازی راه‌های روستایی ملایر انجام شده، آسفالت راه‌های این روستاها باید تکمیل شود، در همین رابطه مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز قول مساعد داده است که آسفالت تمامی راه‌های روستایی بالای 20 خانوار ملایر و تکمیل محور توره به ملایر تا پایان امسال انجام شود.

نماینده ملایر در مجلس از اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار برای چهار بانده کردن محور سامن به بروجرد خبر داد و یادآور شد: راه‌اندازی مرکز جراحی- قلب و عروق و آنژیوگرافی ملایر، انجام و مجوزهای لازم أخذ شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با دستور وزیر بهداشت نخستین دستگاه آنژیوگرافی که به استان همدان بیاید به ملایر تعلق می‌گیرد، گفت: وجود خیرین بزرگ ملایری چون "حاج حسن توکلی" ظرفیتی ویژه برای این شهرستان در حوزه سلامت است که به همت این فرد چهارمین بیمارستان ملایر در روستای گوراب در حال تکمیل است و در تلاش برای به نتیجه رسیدن این کار هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سی.تی.اسکن بیمارستان دکتر غرضی طی 7 ماه پیش و انقلاب در نهضت آسفالت‌ریزی و بهسازی روستاهای ملایر طی دو سال اخیر اظهار کرد: اکثر روستاهای بالای 20 خانوار ملایر حداقل یک فاز آسفالت و بهسازی آنها انجام شده است.

نماینده ملایر در مجلس استفاده از نیروهای بومی برای مدیریت شهرستان را یک اولویت قلمداد کرد و افزود: با توجه به نیروهای مستعد و توانمندی که ملایر در حوزه‌های مختلف دارد، نیازی به استفاده از نیروهای غیربومی برای اجزای مختلف سیستم اجرایی شهرستان نداریم و اصل اولیه بهره‌مندی از نیروهای بومی است گرچه برای نیروهای غیربومی و میهمان این شهرستان نیز حرمت قائل هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل مدیران با نمایندگان و تعامل مدیران با مردم بیشتر باشد چرا که این امر به قوام و ماندگاری سیستم مدیریت کمک خواهد کرد، از مدیران‌کل استان درخواست کرد برگزاری جلسات و سفرهای خود را بیشتر به سمت شهرستان‌ها سوق دهند.

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تکانه‌های فرضی که دشمن گاهی علیه کشور طراحی می‌کند، هرگز نمی‌تواند تنه تنومند درخت انقلاب اسلامی را به لرزه بیندازد.

وی با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس و پیرو آن دسیسه‌های دشمنان طی 40 سال از عمر انقلاب، دستیابی جمهوری اسلامی به بهترین امکانات بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خدماتی را ثمره انقلاب اسلامی قلمداد کرد که امروز ایران را در اوج اقتدار قرار داده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان