اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1397 - 14:11   |   کد مطلب: 29537
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: یکصد و سومین دوره آموزشی فناوری پهپادهای غیرنظامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، دکتر عباس ملک‌حسینی در گفت‌گو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: یکصد و سومین دوره آموزشی فناوری پهبادهای غیرنظامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در سالن اجتماعات شهید تاجوک و با حضور حامد سعیدی رئیس سازمان هوا و فضای ایران و مسئولان مربوطه شهرستان و هیئت رئیسه واحد ملایر برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این دوره روش‌های طرح ساماندهی پهپادهای غیرنظامی، مراحل اخذ مجوز از نهادهای امنیتی، آشنایی با کاربرد پهپادها و فرصت‌های کسب‌وکار در فیلمبرداری از مجالس، نقشه‌‌برداری، کشاورزی(سم‌پاشی)، مدیریت بحران و امدادونجات و آتش‌نشانی آموزش داده و در پایان علاوه بر برگزاری آزمون مربوطه به همه شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.

ملک‌حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دانشگاه آزاد از یادگاران دوران حیات امام خمینی(ره) است که به پیشنهاد مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تأسیس شد، ادامه داد: وجود حجم بالایی از مراکز علمی و دانشگاهی در شهرستان ملایر نشان از فرهنگ بالای این شهرستان در تربیت دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد منشأ بسیاری از تحولات فرهنگی و علمی در کشور بوده است و اساتید و نیروهای انقلابی زیادی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد به‌ عنوان یکی از مراکز مهم جذب دانشجو می‌تواند نقش ارزنده‌ای در راستای توسعه هر منطقه داشته باشد.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با توجه به حجم بالای فعالیت‌ها در شهرستان می‌تواند باعث توسعه اشتغال پایدار در شهرستان باشد، گفت: این مجموعه‌ نشان از تلاش دولتمردان در عرصه‌های مختلف دارد و در نهایت همه این موارد به رضایتمندی و رفاه مردم ختم می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان