اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1397 - 13:20   |   کد مطلب: 29503
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از کشف 2 هزار قطعه سفال خارجي و قاچاق در لالجین، شهر جهاني سفال خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ بزرگ‌علی نوری در تشريح اين خبر گفت: کارکنان انتظامي اين شهرستان با تلاشي جهادي در راستاي تحقق شعار سال در مقابله با کالاي قاچاق، 2 هزار  قطعه سفال خارجي و قاچاق را در اين شهرستان کشف کردند.

وی افزود: اين محموله قاچاق که ارزش ريالي آنها بيش از 900 ميليون ريال است، در يکي از انبارهاي شهرک سفال لالجين انبار شده بود که کارکنان پليس امنيت عمومي شهرستان آن را کشف کردند.

کشف 97 رأس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در ادامه اظهار کرد: در پي اجراي طرح‌هاي مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامي شهرستان بهار از یک دستگاه کامیون، 97 رأس گوسفند قاچاق و  فاقد مجوز بهداشتي را کشف کردند.

وی افزود: اين محموله از مرزهاي غربي کشور به مقصد استان‌هاي مرکزي بارگیری کرده و قصد تردد از مسير همدان را داشت که در این زمینه یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف 2 محموله سوخت قاچاق در بهار

نوری همچنین از کشف بيش از 6 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: کارکنان خدوم و تلاشگر يگان امداد و پاسگاه همه‌کسي شهرستان بهار با انجام اقدامات اطلاعاتي و با کسب خبر، 2 محموله قاچاق سوخت را شناسایی و آنها را متوقف کردند.

وي اضافه کرد: از اين دو دستگاه خودرو حامل سوخت، 6 هزار و 200 ليتر گازوئيل قاچاق به ارزش تقریبی 40 میلیون ریال کشف و 2 نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي بهار تصريح کرد: قاچاق کالا اقتصاد ملي و توليد داخلي را به مخاطره انداخته و مبارزه با اين پديده شوم يکي از اولويت‌هاي مهم پليس بهار بوده و  از مردم نيز درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک، سريعا با تماس با پليس 110 يگان‌هاي انتظامي را مطلع کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان