اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. تير 1397 - 23:44   |   کد مطلب: 29500
مدیرکل بنیاد حفظ آثار همدان وعده داد:
المان شهدای دشت میشان امسال تکمیل می‌شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اعلام کرد: المان شهدای دشت میشان در همدان امسال به صورت صددرصد تکمیل می‌شود
دشت میشان

به گزارش صبح الوند، سردار مهدی ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه تکمیل این المان جزء دغدغه‌های عمومی شده و استانداری همدان برای اتمام آن عزمی جدی را پیش گرفته است، افزود: نمایندگان استانداری برای بازدید روند اجرای پروژه بازدید داشتند و هفته‌ای یکبار برای این مهم جلسات متعددی برگزار می‌شود.

وی  بیان کرد: تا کنون حدود 80 درصد المان شهدای دشت میشان در همدان انجام شده و به صورت شبانه‌روزی در آن فعالیت می‌شود تا به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد،
ظفری با تأکید بر اینکه تا کنون برای المان شهدای دشت میشان حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: برای اتمام پروژه بیش از 250 میلیون تومان نیاز است که در این راستا استانداری قول مساعدت داده است.

وی با اشاره به اینکه کار در محیطی چون دشت میشان بسیار دشوار است و به همین علت در تکمیل آن وقفه ایجاد شده، یادآور شد: هیچ مانعی برای اتمام پروژه المان شهدای دشت میشان وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در 54 نقطه استان شهدای گمنام داریم که همگی قابل بهره‌برداری هستند، گفت: در این استان به بازسازی و ساماندهی گلزار شهدا توجه خاصی می‌شود.

انتهای پیام

 
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان