اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1397 - 20:43   |   کد مطلب: 29490
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
برنامه‌ریزی حداقل زمان خاموشی در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به سهمیه اعلامی مدیریت شبکه برق در اعمال خاموشی‌های با برنامه و ایجاد توازن تولید و مصرف کشور گفت: میزان خاموشی‌های مشترکین برق استان در حداقل زمان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش صبح الوند، محمدمهدی شهیدی با اشاره به افزایش دما در روزهای اخیر افزود: با توجه به این امر این روزها شاهد افزایش مصرف برق در سطح کشور به تبع آن در استان هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق ادامه داد: با کاهش مصرف علاوه بر مدیریت هزینه و برق مصرفی کمک قابل‌توجهی بر تأمین و پایداری تولید خواهیم داشت.

شهیدی با بیان اینکه شب گذشته پیک استان به 675 مگاوات رسید، تصریح کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تولید نیروگاه‌های برقابی و افزایش دما، نیاز به مدیریت مصرف در راستای ایجاد توازن بین تولید و مصرف بیش از پیش احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: با افزایش قابل پیش‌بینی 7 تا 8 درصدی مصرف برق و با توجه به موارد ذکر شده نیاز به کنترل مصرف برای پایداری نیروگاه‌ها و شبکه‌های برق الزامی است که همین موضوع اهمیت بحث مدیریت مصرف را می‌رساند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: با توجه به این امر نیاز به کنترل بار شبکه است که عملاً از طریق مدیریت شبکه ایران اقدام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای پایداری شبکه و نیروگاه‌ها گفت: برنامه زمان‌بندی برای کنترل بار تهیه و مدون و در سایت این شرکت به آدرس www.edch.ir برای اطلاع هم‌استانی‌ها قرار دارد.

شهیدی با اشاره به سهمیه اعلامی مدیریت شبکه برق در اعمال خاموشی‌های با برنامه و ایجاد توازن تولید و مصرف کشور اظهار کرد: میزان خاموشی‌های مشترکین برق استان در حداقل زمان برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن تقدیر از همراهی و صبوری مشترکین برق استان خاطرنشان کرد: به طور حتم مدیریت مصرف و کاهش مصارف غیرضروری با توجه به ساده‌ترین راهکارهای مدیریت مصرف از قبیل خاموشی یک لامپ، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار، خارج کردن لوازم برقی از پریز در زمان قطع شبکه به منظور عدم آسیب به آن، استفاده از کولرهای آبی در استان همدان و... می‌تواند ما را در عبور از پیک بار سال 97 با حداقل خاموشی یاری کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه اظهار کرد: بیشترین بخش مصرف برق در استان همدان در حوزه کشاورزی است که در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های همکاری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد 2018 در همدان گفت: با توجه به برگزاری دو رویدارد مهم با حضور سفیران کشورهای آسیایی در همدان نیز اقدامات لازم در حوزه تأمین و پایداری برق در زمان برگزاری اجلاس پیش‌بینی و انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان