اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1397 - 14:13   |   کد مطلب: 29488
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان با برخورداری از طبیعت دلنشین، اقلیم و موقعیت جغرافیایی مناسب، می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف باشد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، علی حقیقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای میزبانی از مسابقات معتبر ملی و حتی بین‌المللی و اردوهای تیم‌های ملی به خوابگاه ورزشی نیاز داریم که اکنون طرح ساخت این خوابگاه با برخورداری از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طرح خوابگاه ورزشی تویسرکان 6 سال دچار توقف مراحل اجرایی شده بود اما اکنون یک ماه است که مراحل اجرایی و تکمیلی خود را آغاز کرده است.

حقیقی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حضور یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی در تویسرکان و ساخت یک مجموعه و کمپ کامل میزبانی از مسابقات ملی و اردوهای تیم‌های ملی هستیم، افزود: تویسرکان تا کنون شاهد برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری، کبدی، فوتسال، کشتی پهلوانی و همایش پیاده‌روی در سطح ملی و لیگ‌های کشوری بوده است.

وی با اشاره به میزبانی این شهرستان از مسابقات وزنه‌برداری و پرسینگ منطقه‌ای غرب کشور در مردادماه امسال اظهار کرد: همچنین در مردادماه شاهد برگزاری مسابقات کشوری کاراته، همایش ورزش‌های صبحگاهی استان‌های غرب کشور و مسابقات سپک تاکرا در تویسرکان خواهیم بود.
وی از فعال بودن 6 طرح عمرانی حوزه ورزش و جوانان تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح استخر شنای بانوان تویسرکان که از سال 87 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و با کندی فزاینده‌ای در پیشبرد این مراحل مواجه شده بود، در سه ماهه نخست امسال شاهد پیشرفت خوب و برخورداری از 85 درصد پیشرفت فیزیکی است به طوریکه مقرر شده تا 15 مردادماه امسال از طرف پیمانکار تحویل اداره ورزش و جوانان شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان یادآور شد: اکنون 45 هیئت ورزشی در شهرستان فعالیت می‌کنند و در مجموع سه هزار و 338 ورزشکار بیمه‌شده در تویسرکان داریم.

حقیقی بیان کرد: در سال 96 شاهد پرداخت اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب تسهیلات ازدواج به زوج‌های تویسرکانی بودیم و در سه ماه نخست امسال، میزان پرداختی در این بخش به چهار میلیارد و 870 میلیون تومان رسید.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان