اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1397 - 13:53   |   کد مطلب: 29442
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد
ثبت‌نام و آغاز کلاس‌های ورزشی اوقات‌فراغت در ملایر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان با ثبت‌نام و برنامه‌ریزی دقیق در زمینه کلاس‌های آموزشی ورزشی، به استقبال پرکردن اوقات‌فراغت فرزندان این شهرستان در تعطیلات تابستان امسال رفتند.

به گزارش صبح الوند، غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: هیئت‌های ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان نسبت به ثبت‌نام و شروع کلاس‌های تابستانی در دو بخش آقایان و بانوان اقدام کردند و کلاس‌های اوقات‌فراغت در رده‌های سنی مختلف به ویژه رده‌های پایه از سوی هیئت‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده و در کلیه اماکن ورزشی سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌شوندگان در سانس‌هایی که برای آنها مشخص شده است، حضور پیدا کرده و زیرنظر مربیان حاذق و کارآزموده آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند، اظهار کرد: رؤسا و اعضای هیئت‌های ورزشی باید در زمینه ثبت‌نام و برگزاری این کلاس‌ها برای استعدادیابی و شناسایی افراد و ورزشکارانی که دارای توانایی و خلاقیت در ورزش هستند، نهایت بهره را ببرند.

اکبری با تأکید بر اینکه باید با انتخاب و برنامه‌ریزی دقیق در تمرینات ورزشکاران تلاش کنیم تا در آینده شاهد قهرمان‌پروری در رشته‌های غیرتوپی و توپی باشیم، ادامه داد: فعال کردن کلاس‌های اوقات‌فراغت در بخش‌ها و روستاهای شهرستان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی باید نسبت به فعال کردن رشته‌های ورزشی خود با هماهنگی و همکاری‌های مسئولان اداره ورزش و جوانان در بخش‌های تابعه اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد پویایی هر چه بیشتر ورزش در روستاها و جذب جوانان روستایی به ورزش باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی با نصب بنر، توزیع بروشور، استفاده از فضای مجازی و ... در سطح شهرستان برای اطلاع‌رسانی به عموم مردم ورزش‌دوست اقدامات لازم را انجام می‌دهند و برای هر چه بهتر برگزار شدن این کلاس‌ها از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کلاس طراحی تمرین تکواندو ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: هیئت تکواندو شهرستان به منظور آمادگی و ارتقاء سطح ورزشکاران کلاس آموزشی طراحی تمرین ویژه بانوان را در سالن شهید یوسفی استادیوم تختی برگزار کرد.
اکبری افزود: کلاس آموزشی طراحی تمرین با هدف ارتقاء و پیشرفت کمی و کیفی فعالیت و عملکرد تکواندوکاران در بخش بانوان برگزار شد و تعداد 60 نفر از تکواندوکاران بانوی شهرستان‌های ملایر و اسدآباد در این دوره حضور پیدا کردند و زیر نظر استاد اسماعیل بیگی آموزش‌های لازم را فراگرفته و برای آمادگی و محک زدن توانایی‌های خود تمرینات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان