اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1397 - 13:48   |   کد مطلب: 29441
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک های تکفیری ، شامگاه گذشته (4 تیرماه) در منطقه میر‌جاوه خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (4 تیرماه) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

این اطلاعیه می افزاید: در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها ، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.

همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: مدافعان امنیت ایران اسلامی مستقر در منطقه ، اعم از رزمندگان غیور و جان بر کف نیروی زمینی سپاه، مرزبانان دلاور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی ، از آمادگی کامل برای مقابله سخت وقاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و خاک مقدس کشورمان را قتلگاه گروهک های تروریستی و مزدوران استکبار جهانی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان