اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1397 - 11:05   |   کد مطلب: 29403
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در راه های فرعی شبکه ای استان تأکید کرد.

به گزارش صبح الوند، محمد رودباری در این خصوص اظهار داشت: همه جاده‌های اصلی و شریانی دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هستند و باید به سمت و سوی صدور مجوز در راه‌های فرعی شبکه‌ای حرکت کرد.

 

وی افزود: در حال حاضر در جاده‌های اصلی استان نیازی به مجتمع خدماتی رفاهیبین راهی نیست زیرا که به اندازه کافی مجوز صادر شده است.

 

رودباری با بیان اینکه 27 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان فعالیت می کند، یادآور شد: 6 مجتمع خدماتی رفاهی نیز در استان درحال ساخت است که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به صدور 68 موافقت اصولی احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان اذعان داشت: این تعداد در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

 

این مسئول به تجهیزات این مجتمع‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: مجتمع های خدمات رفاهی جاده ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود.

 

محمد رودباری بر نظارت و بازرسی مجتمع های خدماتی رفاهی در طول سال تأکید و تصریح کرد: کارگروهی در استان، بازدید از این مجتمع‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در صورت تخلف، رسیدگی و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

 

وی با اشاره به مزایای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی ابراز داشت: آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو از مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

 

رودباری اضافه کرد: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی جاده ای یکی از سیاست‌های معاونت راهداری وزارت راه و شهرسازی است تا به واسطه افتتاح این مجتمع‌ها رانندگان وسایط نقلیه جاده‌ای و عموم مردم و مسافران از خدمات آن بهره‌مند شده و نیازهای اساسی خود را در جاده برطرف کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان