اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1397 - 13:46   |   کد مطلب: 29382
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان گفت: از روز چهار شنبه به بعد روند افزایش نسبی دمای فصلی هوا در استان به تدریج ادامه خواهد داشت و گرمای تابستانه آغاز می‌شود.

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد طی بعد از ظهرها پیش‌بینی شده است.

وی به وقوع غبار رقیق طی ساعاتی در استان اشاره کرد و گفت: وضعیت جوی پیش‌بینی شده تا دو روز آینده در استان تداوم خواهد داشت و از پدیده بارش نیز در استان خبری نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان کرد: از روز چهار شنبه به بعد روند افزایش نسبی دمای فصلی هوا در استان به تدریج ادامه خواهد داشت و گرمای تابستانه آغاز می‌شود.

وی به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: کمینه و بیشینه دمای هوای همدان در این بازه زمانی 10 و 30 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

پیرتاج با اشاره به خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان، تصریح کرد: ملایر و اسدآباد به ترتیب با دمای 8 و 32 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان