اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1397 - 13:20   |   کد مطلب: 29376
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
مورد مثبتی از تب کریمه- کنگو در همدان مشاهده نشده است
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر مورد مثبتی از بیماری تب کریمه- کنگو در استان مشاهده نشده است.
مورد مثبتی از تب کریمه- کنگو در همدان مشاهده نشده است

به گزارش صبح الوند، دکتر امیری در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه در دو سال اخیر مورد مثبتی از بیماری تب کریمه- کنگو در بین جمعیت انسانی استان مشاهده نشده است، افزود: هفته گذشته فردی مشکوک به این بیماری در شهرستان ملایر شناسایی شد که در حال حاضر منتظر نتیجه آزمایش ایشان هستیم.

وی ادامه داد: تا زمانی‎که جواب مستندی از این بیماری به دست ما نرسد نمی‎توانیم درباره صحت آن صحبت کنیم اما حساسیت‎های لازم را در این زمینه داشته و اقداماتی انجام داده‎ایم.

امیری با بیان اینکه به صورت مرتب نمونه‎گیری‎های لازم را از اعضای خانواده و اطرافیان این فرد مشکوک به بیماری انجام داده‎ایم، اظهار کرد: پیگیری‎های مستمر و روتین دانشگاه علوم پزشکی این تلقی را در بین مردم ایجاد کرده که این بیماری شایع شده اما چنین نیست.

وی در پایان گفت: هیچ عجله‎ای بابت گرفتن نتیجه آزمایش این فرد از تهران نداریم و اجازه می‎دهیم نتیجه آزمایش سیر طبیعی خود را طی کند و جواب مستندی ارائه شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان