اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1397 - 8:34   |   کد مطلب: 29370
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم در همدان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس استعدادهای درخشان (پایه هفتم) تا 29 خردادماه خبر داد و گفت: بعد از پایان مهلت تعیین شده، سامانه بسته و امکان ثبت‌‌نام و یا ویرایش وجود ندارد.

به گزارش صبح الوند، عباس احمدی‌مقیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم مدارس سمپاد تا 29 خردادماه خبر داد و اظهار کرد: در زمان تمدید مهلت ثبت‌نام امکان ویرایش استان، شهر مقصد و اولویت‌های انتخابی داطلبان فراهم می‌شود.

وی افزود: بعد از پایان مهلت تعیین شده، سامانه بسته خواهد شد و امکان ثبت‌‌نام یا ویرایش تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه خانواده‌ها باید با اقدام به موقع برای ثبت‌نام فرزندان خود از بروز مشکل جلوگیری کنند، گفت: 37 دبیرستان سمپاد و نمونه دولتی در استان همدان برای تحصیل دانش‌آموزان فعال است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد دانش‌آموزان مدارس سمپاد و نمونه دولتی در استان همدان 7 هزار و 500 نفر بود، ادامه داد: امسال نیز 2 هزار دانش‌آموز در مدارس سمپاد و نمونه دولتی همدان جذب می‌شوند.

احمدی‌مقیم خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی از 28 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 5 اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان