اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1397 - 13:26   |   کد مطلب: 29357
رئیس بیمارستان غرضی ملایر خبر داد
کمبود پزشک در 5 رشته تخصصی در بیمارستان غرضی ملایر
رئیس بیمارستان غرضی ملایر از کمبود پزشک متخصص در پنج رشته تخصصی در این بیمارستان خبر داد.
کمبود پزشک

به گزارش صبح الوند، محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به تحولات بیمارستان غرضی ملایر در سال‌های اخیر و وضعیت مطلوب این بیمارستان با اجرایی طرح هتلینگ اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از هتلینگ این بیمارستان انجام شده و مابقی نیز طی ماه‌های آینده اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های این بیمارستان از نظر خدمات‌دهی به بیماران وضعیت مطلوب و قابل قبولی دارد گفت: هدف ما ارتقای خدمات متناسب با نیاز  بیماران و مراجعین است و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعین داشته باشیم.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 20 پزشک متخصص و 15 پزشک عمومی در مرکز درمانی فعالیت دارند افزود: سه پزشک داروساز و دو دندانپزشک یک نفر به صورت ثابت و یک نفر نیز به صورت پاره‌وقت در مرکز فعال هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان غرضی در پنج رشته نیازمند پزشکان متخصص است گفت: بیمارستان غرضی نیازمند یک پزشک متخصص مغز و اعصاب، ارتوپد، گوش و حلق و بینی،  رادیولوژی و سونوگرافی است.

 توکلی اضافه کرد: پزشک ارتوپد، گوش و حلق و بینی و مغز و اعصاب به صورت میهمان در این مرکز فعال هستند و با توجه به وجود دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی در این زمینه نیازمند دو متخصص نیز در این رشته‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه زیرساخت‌ها برای جذب این پزشکان متخصص در این مرکز فراهم است تصریح کرد: درخواست نیاز به پزشکان متخصص را به استان داده و منتظریم سریعتر این نیروها را جذب کنیم.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تامین اجتماعی محدودیت داشتن در جذب پزشکان دوره طرح است تصریح کرد: در برنامه توسعه برنامه ششم این طرح آورده شده که با موافقت وزارت بهداشت، سازمان تامین احتماعی نیز بتواند پزشکان طرحی را جذب کند که در صورت تحقق این امر مردم از خدمات بهتری بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: پیگیری کار از سوی نمایندگان نیز در حال انجام است که  امیدوارم با این اقدام، مشکل کمبود نیرو در مراکز تامین اجتماعی با استفاده از نیروهای طرحی حل شود.

توکلی یادآور شد: در صورت اجرایی شدن این  طرح و موافقت وزارت بهداشت بسیاری از کاستی‌های مراکز بیمارستانی درمانی تامین اجتماعی حل شده و پزشکان متخصص بیشتری در رشته‌های مورد نیاز جذب می‌شوند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در این بیمارستان ماهانه یکصد عمل چشم انجام می‌شود گفت: این مرکز با امکانات خوبی که دارد یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز درمانی شهرستان است که علاوه بر  مراجعان تامین اجتماعی به سایر  بیمه‌ها نیز خدمات می‌دهد.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به پروژه‌های عمرانی بیمارستان افزود: بخش خیرساز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، بازسازی زایشگاه و بخش سی  اس آر، بخش رادیولوژی.. نیز در حال  انجام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با جذب نیروهای جدید، رفع نواقص و کمبودها در تجهیزات و بازسازی بخش‌های باقیمانده بتوانیم بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان