اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1397 - 14:03   |   کد مطلب: 29324
جبار آذين، منتقد پيشكسوت در گفت و گو با «جوان» مي‌گويد: دست‌اندركاران سيما اين ماه (رمضان) تكامل بخش و سازنده را با ايام ماه محرم و عزاداري اشتباه گرفته‌اند. نمونه شاخص اين نوع نگاه سريال‌هاي رمضان امسال است.

به گزارش صبح الوند، جبار آذين، منتقد پيشكسوت در گفت و گو با «جوان»می گوید: در سال‌هاي نه چندان دور، سيما حركتي ديگر داشت و مي‌كوشيد تا دست كم در مناسبت‌هاي ديني همگام و همسو با ديدگاه‌هاي جامعه و فرهنگ مردم حركت كند، اما اين اقدام فرهنگي مناسب، سال‌هاست در تلويزيون ديده نمي‌شود. يكي از مناسبت‌هاي مهم و تأثيرگذار و شادي آفرين ماه مبارك رمضان است كه متأسفانه افزون بر اينكه از نگاه مناسب و بهنگام مسئولان صداوسيما فاصله دارد، دست‌اندركاران سيما اين ماه تكامل بخش و سازنده را با ايام ماه محرم و عزاداري اشتباه گرفته‌اند. نمونه شاخص اين نوع نگاه سريال‌هاي رمضان امسال است.

وي با بيان اينكه امسال سه سريال متوسط غيرمناسبتي هيچ ربط معنايي و محتوايي با ويژگي‌ها و مختصات ماه مبارك رمضان ندارد، مي‌گويد: سراسر اين سريال‌ها مشحون از غم و اندوه و مرگ است؛ مجموعه هايي كه به دليل ضعف مفرط در سوژه، داستان پردازي، شخصيت‌سازي و استاندارد نبودن ساختار هنري، باعث شده مخاطبان سيما از تماشاي آنها خودداري كرده و گروهي به ناچار به تماشاي بازپخش چند باره پايتخت نشسته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان