اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. خرداد 1397 - 13:08   |   کد مطلب: 29270
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان :
کالاهای همدان برند سازی می شود
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه یک هزار و 700 قلم کالای تولید شده در سطح استان شناسایی شده است گفت: این طرح در راستای برند سازی و حمایت از کالای ایرانی انجام می شود
کالاهای همدان برند سازی می شود

به گزارش صبح الوند، حمید بهزادی شریف اظهار کرد: این محصولات در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات در 900 واحد صنعتی و خدماتی همدان تولید می شود.

 

وی با بیان اینکه محصولات شناسایی شده در قالب یک بسته به مصرف کنندگان ارائه می شود افزود: این مستند سازی به ترویج و تبلیغ این محصولات کمک می کند.

 

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: برندهای شناسایی شده در مرحله نخست در اختیار اداره ها و نهادهای دولتی قرار می گیرد تا در مواقع نیاز از این محصولات خریداری کنند.

 

بهزادی شریف گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی و برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب سازمان صنعت، معدن و تجارت برنامه های خوبی در راستای تقویت واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت کیفیت در تولید اجناس داخلی به صاحبان صنایع توصیه کرد: برای ترغیب مصرف کننده باید به مقوله کیفیت محصولات بیشتر توجه کنند.

 

معاون صنایع صنعت ، معدن و تجارت همدان یادآورشد: حمایت از کالای ایرانی تنها وظیفه مصرف کننده نیست، بلکه همه اقشار جامعه از جمله کارگر و کارمند و سایر گروهها و سازمانها باید حمایت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان