اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1397 - 12:18   |   کد مطلب: 29246
معاون فنی حفاظت محیط زیست استان همدان از اجرای طرح مدیریت برای دو منطقه حفاظت شده در استان خبر داد

به گزارش صبح الوند، مهدی صفی خانی با اشاره به مطالعات انجام شده طرح‌های جامع و تفصیلی مناطق تحت مدیریت اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیریت صحیح مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ساماندهی تمام فعالیت‌ها در مناطق نیاز به انجام مطالعات دقیق و برنامه‌ریزی دارد، تهیه طرح‌های جامع و متعاقب آن طرح تفصیلی مناطق در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار گرفت وطرح مدیریت مناطق حفاظت شده استان همدان که کار طرح های مطالعاتی مدیریت مناطق در آنها به پایان رسیده است اجرایی می شود.

 

وی عنوان کرد: از مجموع 6 منطقه حفاظت شده استان از سنوات قبل، طرح مدیریت مناطق حفاظت شده خانگرمز تویسرکان و لشگردر ملایر مورد مطالعه قرار گرفته و نهایی شده است که با توجه به پیگیری های انجام شده، اعتبار مورد نیاز برای شروع اجرای طرح در منطقه حفاظت شده خانگرمز به مبلغ 350 میلیون ریال تامین گردیده است.

 

صفی خانی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح مطالعاتی در حال انجام می باشد و در این طرح، اقداماتی نظیر فاز 2 مدیریت مشارکتی منطقه، اجرای پروژه های تعریف شده در زون گردشگری و نصب تابلوهای منطقه مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت: طرح مدیریت مناطق حفاظت شده شراء همدان و ملوسان نهاوند نیز در حال مطالعه بوده و مراحل نهایی خود را طی می کند و طی چندماه آینده نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان