اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1397 - 20:49   |   کد مطلب: 29224
مسئول امور سینماهای حوزه هنری همدان گفت: ۱۸ هزار و ۳۰۰ همدانی در سینماهای همدان به تماشای فیلم "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا نشستند.

به گزارش صبح الوند، سعید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با اشاره به میزان فروش اکران فیلم‌های نوروزی اظهار داشت: از ابتدای نوروز تا پایان تعطیلات بیش از 26 هزار همدانی به تماشای فیلم‌های نوروزی نشستند که این میزان در بخش مخاطب نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 60 درصد رشد داشته است.

 وی با اعلام اینکه در بخش فروش نیز با رشد 76 درصدی رو‌به‌رو بودیم افزود: از 5 فیلم در نظر گرفته شده برای اکران نوروزی فیلم "به وقت شام" ساخته "ابراهیم حاتمی‌کیا" از ابتدای اکران تا امروز با 18 هزار و 300 بیننده پر فروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم اکران شده در همدان بود و پس از آن نیز فیلم "لاتاری" ساخته "محمدحسین مهدویان" با 8هزار تماشاچی در رتبه دوم قرار دارد.

مسئول سینماهای حوزه هنری همدان با اشاره به اینکه فیلم‌های "مصادره"، "لونه زنبور" و"فیل شاه" در رتبه‌های سوم تا پنجم اکران‌ها قرار دارند بیان کرد: خوشبختانه اکران‌  فیلم‌های نوروزی امسال از معدود دفعاتی بود که با استقبال گسترده مردم همدان رو‌به‌رو شد.

وی عنوان کرد: آماده سازی زیرساخت‌های لارم برای اکران فیلم‌های سینمایی در همدان، انتخاب 5 فیلم پر فروش برای این ایام، برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش برخی فیلم‌ها، سبب شد اکران فیلم‌های نوروزی با استقبال گسترده‌ای همراه شود.

شرفی با اعلام اینکه تا پایان فروردین ماه 5 فیلم ذکر شده بر روی پرده سینماهای همدان باقی می‌مانند ابراز کرد: تا امروز نوبت دوم اکران‌ها اعلام نشده است بنابراین فعلا جایگزین جدیدی برای این پنج فیلم نداریم.

وی با اشاره به اکران  انیمیشن تحسین شده"فیل شاه" در سینماهای همدان تاکید کرد: این فیلم از جمله انیمیشن‌های سطح بالا و خوبی است که در طول سال‌های اخیر تولید شده است که امیدوارم مردم همدان با استقبال از این انیمیشن با فرزندانشان به تماشای این فیلم بنشینند.

 انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان