اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1397 - 21:02   |   کد مطلب: 29179
کارلوس کی روش با انتشار بیانیه ای نسبت به اتفاقات بازی رئال مادرید و یوونتوس و البته نقطه نظرات سرمربیان لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ورزش سه، درخشش ستاره های اسپانیایی و البته عملکرد فوق العاده رونالدو در بازی دیشب باعث شد تا کارلوس کی روش خیلی زود به اتفاقات این دیدار و بازی های ایران در جام جهانی واکنش نشان دهد. کی روش سرمربیانی چون برانکو و قلعه نوعی را نیز از کنایه های خود بی نصیب نگذاشت.

متن پست او به شرح زیر است:

"زمان عذرخواهی (فصل اول)

پس از دیدار یوونتوس و رئال مادرید، حالا برای همه واضح است که سطح لیگ ایران مثل اروپا است. سرعت، ریتم و حدت و شدت دو لیگ بسیار شبیه به هم هستند. سطح آمادگی بازیکنان و نمایش آنها دقیقا مثل هم هستند. زمان آن رسیده که از فوتبال دوستان ایرانی؛ به خصوص سه تنور برای دیدگاه و نظرات اشتباهم عذر بخواهم. من همچنین باید عذرخواهی فروتنانه خود را از بازیکنان تیم ملی ابراز دارم. من معتقد بودم که جنگیدن برای یک برنامه آماده سازی مشخص برای ایجاد موقعیت آماده سازی بهتر، ساختن تیم قابل و رقابت در جام جهانی با توجه به این ظرفیت درخشان وظیفه من است.

حالا زمان عذرخواهی از بازیکنان تیم ملی است زیرا آنها نیازی به یک برنامه ویژه برای آماده سازی در راه جام جهانی ندارند و ما برای رویارویی با رونالدو، ایسکو و دیگر بازیکنان آماده هستیم."

چند نکته از بیانیه کارلوس کی روش؛

*کی روش در این بیانیه از عبارت تیری تنور (اشاره به یک گروه مشهور اپرا شامل 3 خوانده ایتالیایی) اشاره کرده که احتمالا منظور او 3 شخص شاغل در فوتبال ایران (برانکو، علی کریمی و قلعه نوعی) بوده است.

*پست فیسبوکی کی روش با عبارت (زمان عذرخواهی، بخش اول) آغاز می شود و این بدان معناست که او پست های دیگری را نیز در این خصوص منتشر خواهد کرد.

*با درخشش شب گذشته رونالدو مقابل یوونتوس قابل پیش بینی بود که کارلوس کی روش از این روش بر برنامه مورد نظر خود پافشاری کند، اما در پایان این پست سرمربی پرتغالی به نوعی خبر از لغو اردوی آماده سازی جام جهانی داده است و مدعی شد بازیکنان نیازی به این برنامه ندارند و شاید این جمله نه به معنای لغو، بلکه افزایش حساسیت برای قطعی شدن برنامه باشد.

*اینکه سازمان لیگ و سازمان تیم های ملی دخالتی در این مجادله نمی کنند نیز جزء عجایب است. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد بازی های تدارکاتی، تعداد بازیکنان مد نظر کی روش، تاریخ حضور ملی پوشان استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن که درگیر لیگ قهرمانان هستند منتشر نشده است.

*آیا این مجادله ادامه خواهد داشت؟ با انفعال فدراسیون فوتبال و بالا گرفتن موج تخاصمات، ظاهرا چنین است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان