اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1396 - 13:18   |   کد مطلب: 28997
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع میوه سیب و پرتقال در طرح تنظیم بازار ایام پایانی در 142 غرفه خبر داد و گفت: با توجه به کیفیت میوه طرح تنظیم بازار قیمت سیب کیلویی 2500 تومان و قیمت پرتقال کیلویی 1800 تومان توسط کمیته راهبردی که سازمان صنعت معدن و تجارت و استانداری همدان در آن دارای نماینده هستند مصوب شده است.

به گزارش صبح الوند، رضا عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال تأمین میوه بازار مد نظر دولت نیست، بلکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف از عرضه محصول سیب و پرتقال به بازار، تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده است، افزود: در تأمین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و میوه سیب و پرتقال در سردخانه های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.

عباسی یادآور شد: میزان سهیمه سیب و پرتقال استان همدان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه در طرح تنظیم بازار نمی‌تواند با قیمت میوه در بازار تفاوت چشمگیری داشته باشد، یادآورشد: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با افزایش میزان تقاضا است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان