اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. اسفند 1396 - 19:21   |   کد مطلب: 28982
رئیس کمیسون گردشگری استان همدان با بیان اینکه سالیانه شش هزار و ۵۰۰ گردشگر خارجی به همدان می آید، تصریح کرد: این درحالی است که میزان ورود گردشگران خارجی به همدان بسیار کمتر از استان‌های دیگر است.
گردشگر خارجی در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، شهرام شیروانی امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: به دلیل شرایط پیاده راه سازی میدان امام(ره)، مشتری‌های هتل و مسافرخانه‌های این محدوده مکانی، کمتر شده است بنابراین صاحبان هتل‌هاو مسافرخانه‌های اطراف این میدان از سازمان مالیاتی تقاضای بخشودگی مالیاتی دارند.

وی با بیان اینکه در سال آینده دو رخداد مهم گردشگری را در همدان را خواهیم داشت، تصریح کرد: جلسات متعددی را تشکیل داده‌ایم اما تبلیغات ما در بخش استانی بوده و برای ملی و فراملی حرکتی نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است، تصریح کرد: به جهت ارزان‌سازی سفر، نامه‌ای به کمیسیون اقتصادی بدهید تا این بار از روی دوش هتل‌ها برداشته شود.

رئیس کمیسیون گردشگری استان با بیان اینکه سالیانه شش هزار و 500 گردشگر خارجی به همدان می آید، تصریح کرد: این درحالی است که میزان ورود گردشگران خارجی به همدان بسیار کمتر از استان‌های دیگر است.

شیروانی با بیان اینکه در همدان 50 درصد تخفیف برای مسافران داخلی و خارجی قرار دادیم، اظهار داشت: متاسفانه با وجود تخفیفات نیز استقبالی از هتل‌های ما نمی‌شود.

وی گفت: نمایشگاه‌های بین المللی و خارج از کشور باید همدان را تبلیغ کنند. هنوز بسیاری از کشورهای اروپایی همدان را نمی‌شناسند.

رئیس کمیسیون گردشگری استان به خانه مسافرهای بدون مجوز اشاره کرد و افزود: باید همه این خانه‌های استیجاری شناسایی و تابلو دار شوند تا مسائل ایمنی مسافران هم انجام شود.

شیروانی تصریح کرد: تقاضای پخش موسیقی در سطح تایید وزارت ارشاد  در هتل های همدان را داریم.

وی همچنین گفت: اگر پرواز های عتبات عالیات از همدان انجام شود می توانیم توریست‌ سلامت به همدان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان