اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. اسفند 1396 - 13:31   |   کد مطلب: 28979
معاون استاندار همدان گفت: اردیبهشت سال آینده جشنواره ملی انیمیشن با شرکت ۵۰۰ هنرمند در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در شورای آموزش‌وپرورش همدان بابیان اینکه  سال آینده برنامه‌های فرهنگی بزرگی در همدان برگزار می‌شود اظهار داشت: علاوه برنشست کشورهای آسیایی و نشست بین‌المللی گردشگری در همدان، اردیبهشت سال آینده جشنواره ملی پویانمایی با حضور 500 هنرمند در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قابلیت‌های فرهنگی، تاریخی و تمدنی غنی همدانی سبب شده است سال آینده استان میزبان فرهیختگان و هنرمندان  کشور باشد ابراز کرد: در هیچ سالی برنامه‌هایی با چنین  محتوا و وسعتی در همدان برگزار نشده است.

معاون استاندار همدان از تشکیل ستادهای اجرایی قوی برای برگزاری این رویدادها در استان خبر داد و گفت: نقش جامعه آموزش‌وپرورش همدان در  غنی‌سازی این برنامه‌ها بسیار اهمیت دارد  بنابراین این نهاد باید با اثرگذاری بیشتر در این رویدادها حاضر شود.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری خوب و غنی رویدادهای بین‌المللی و ملی در همدان ابراز کرد: این برنامه‌ها زمینه لازم برای معرفی فرهنگ غنی همدان به دیگر ملل را فراهم می‌کند پس باید برای تحقق این هدف تلاش خود را بیشتر کنیم.

  شاهرخی درباره لزوم تخصیص اعتبارات مناسب به آموزش‌وپرورش استان نیز بیان کرد: از اداره برنامه‌وبودجه استان می‌خواهیم میزان تخصیص‌های آموزش‌وپرورش در سال 96 را بالا ببرند تا بخشی از مشکلات این نهاد در استان برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم تحویل پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس افزود: از اداره کل نوسازی می‌خواهیم تمام توان خود را به کار گیرد تا این پروژه‌ها در شهریورماه سال آینده به پایان رسیده و تحویل آموزش‌وپرورش شود.

معاون استاندار همدان درباره وضعیت مدارس شبانه‌روزی همدان نیز  عنوان کرد: اگرچه با کمبود اعتبارات روبه‌رو هستیم اما اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای این مراکز ایجاد شود  بنابراین تلاش می‌کنیم ضمن استفاده از اعتبارات استانی، برای بهبود وضعیت این مراکز بخشی از اعتبارات ملی را جذب کنیم.

وی با تشریح وضعیت موجود استان در بخش سوادآموزی و مقابله با بی‌سوادی نیز گفت: ضمن تقدیر از فعالان این عرصه در استان، باید تلاش کنیم تا شهرهایی که در این بخش، پایین‌تر از میانگین کشور هستند را به تراز و میانگین ملی برسانیم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان