اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 28960
رییس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه بازار گوشت قرمز در همدان راکد است گفت: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن شب عید روزانه بیش از 500 راس گوسفند و 50 راس گاو در کشتارگاه های همدان کشتار می شود.

اکبر سپهری در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به افزایش 2 درصدی قیمت گوشت نرمه گوساله نسبت به 20 روز گذشته گفت: هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی با قیمت 54 هزار تومان و هر کیلو گوشت مخلوط گوسفندی نیزبا قیمت 38 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد این در حالی است که دنبه و قلوه گوسفند کاهش قیمت داشته است.

 

وی در ادامه قیمت هر کیلو گوشت گوساله مخلوط را 35 هزار و هر کیلو گوشت نرمه گوساله را  43 تومان اعلام کرد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن شب عید بازار خرید گوشت قرمز در همدان راکد است.

 

رییس اتحادیه قصابان همدان با اعلام اینکه گوشت به اندازه کافی برای استان تدارک دیده شده و پذیرای مهمانان نیز خواهیم بود اضافه کرد: تا کنونی در این زمینه وارداتی نداشته ایم واز امور پشتیبانی درخواست شده است که گوشت منجمد را به دست قصابان و فروشگاه های زنجیره ای برسانند.

 

وی همچنین با بیان اینکه هر کیلو گوشت منجمد با قیمت 22 هزار تومان در بازار عرضه می شود افزود: در این راستا گوشت گرم بستگی به کشتار روزانه دارد که در حال حاضر 15 تا 20 تن کشتار خواهیم داشت.

 

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن شب عید روزانه بیش از 500 راس گوسفند و 50 راس گاو در کشتارگاه های همدان کشتار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان