اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1396 - 23:38   |   کد مطلب: 28939
اکران‌های نوروزی سینماها مشخص شد
«به وقت شام» و «لاتاری» در سینماهای همدان
طبق اعلام شورای صنفی سینما، سینماهای همدان در ایام نوروز پنج فیلم را در پنج سالن اکران خواهند کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، هر سال در عید نوروز شاهد اکران فیلم‌های جدیدی در سینما هستیم و امسال نیز همچون سال‌های قبل اکران‌های نوروزی فیلم‌ها را شاهد خواهیم بود.

طبق اخبار سینمای ایران و طبق اعلام شورای صنفی، پس از نهایی شدن آیین‌نامه اکران 97، فیلم‌های نهایی اکران مشخص شد.

فیلم‌های فیلشاه، لاتاری، خجالت نکش، مصادره، به وقت شام، چهارراه استانبول و جاده قدیم از جمله فیلم‌هایی هستند که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر هم حضور داشته و اکران محدودی را تجربه کردند.

بر همین اساس مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پنج سالن سینمایی همدان برای نوروز 97 آماده می‌شوند، اظهار کرد: سینماهای فلسطین و قدس همدان با چهار سالن و سینما بهمن ملایر آماده اکران در ایام نوروز هستند.

سعید شرفی به فیلم‌هایی که در نوروز 97 اکران خواهد شد، اشاره کرد و گفت: «به وقت شام»، «لانه زنبور»، «مصادره»، «فیل‌شاه» و «لاتاری» پنج فیلم اکران نوروز 97 است که در پنج سالن همدان و ملایر اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها همزمان با سراسر کشور در همدان نیز اکران می‌شود، تصریح کرد: این فیلم‌ها طبق اعلام شورای صنفی سینما انتخاب شده و همزمان در همه سینماهای کشور به روی پرده خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان